شناسهٔ خبر: 67168140 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

ارزش برند اپل از مرز ۱ تریلیون دلار عبور کرد

 اپل در سال ۲۰۲۴ تاج خود به‌عنوان «باارزش‌ترین برند جهان» را برای سومین سال متوالی حفظ کرده است. پس از اپل، گوگل با ۷۵۳ میلیارد دلار و مایکروسافت با ۷۱۳ میلیارد دلار باارزش‌ترین برندهای جهان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو ارزش برند اپل از مرز ۱ تریلیون دلار عبور کرده که رشد ۱۵ درصدی غول سازنده آیفون نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. همچنین ارزش انویدیا تقریباً سه برابر شده است.

 اولین برند یک تریلیون دلاری جهان معرفی شد

 اپل در سال ۲۰۲۴ تاج خود به‌عنوان «باارزش‌ترین برند جهان» را برای سومین سال متوالی حفظ کرده است. پس از اپل، گوگل با ۷۵۳ میلیارد دلار و مایکروسافت با ۷۱۳ میلیارد دلار باارزش‌ترین برندهای جهان هستند.

 علاوه‌براین، انویدیا به‌لطف محبوبیت هوش مصنوعی و رونق بازار تراشه‌های هوش مصنوعی، برای اولین‌بار وارد فهرست ۱۰ برند برتر دنیا از نظر Kantar شده است.

پ

نظر شما