شناسهٔ خبر: 67167162 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حزب الله ما را وارد جنگ فرسايشي کرده است /تبديل شدن اسرائيل به ميدان تير

صاحب‌خبر -
حزب الله ما را وارد جنگ فرسايشي کرده است /تبديل شدن اسرائيل به ميدان تير
خبرگزاری آریا - یکی از ژنرال‌های صهیونیست با اشاره به اوضاع آشفته رژیم صهیونیستی و درگیری ارتش این رژیم در شمال سرزمین های اشغالی با مقاومت اسلامی لبنان، گفت که حزب الله موفق شده اسرائیل را وارد جنگ فرسایشی کند.

به گزارش المیادین، رسانه صهیونیستی «هاآرتص» از فروپاشی خوفناک، سریع و بی سابقه رژیم صهیونیستی در همه میادین داخلی و بین المللی خبر داد.
همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از ژنرال «گادی شمنی» فرمانده سابق منطقه مرکزی و لشکر غزه اعلام کردند: حزب الله موفق شده تا اسرائیل را وارد جنگ فرسایشی کند؛جنگی که پایانی برای آن نیست.
وی افزود: «بنیامین نتانیاهو» درباره پیروزی دروغ می گوید، زیرا ارتش او را در جریان اوضاع قرار می هد، همه روایات درباره پیروزی جدی نیست.
شمنی ادامه داد: اسرائیل به میدان تیر تبدیل شده و هر کسی به سمت آن آتش می گشاید و بازدارندگی آن به طور کامل از بین رفته است.
این فرمانده سابق لشکر غزه گفت: ترور «طالب عبدالله»، حزب الله را از کار نخواهد انداخت و در توان آن تغییری ایجاد نمی کند.
«طالب سامی عبدالله» (حاج ابوطالب) فرمانده ارشد حزب‌الله چند روز پیش در راه دفاع از لبنان و فلسطین به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
شمنی همچنین اذعان کرد: ارتش اسرائیل با دشواری بزرگی در بیش از یک جبهه رو به رو است و تهدیدی مهم علیه حزب الله برای بازداشتن آن یا حتی کاهش تهدید در شمال در حد اندک هم انجام نداده است.
، طی ماه های اخیر بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی رژیم اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.
آنها همچنین با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با توان دفاعی مقاومت اسلامی لبنان گفته اند که پهپادهای حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند، زیرا هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.
یکی از تحلیلگران رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با اشاره به سرنگونی پهپادهای این رژیم به دست حزب الله لبنان، گفت که این مساله یک نگرانی بزرگ برای ارتش اسرائیل است.
«آوی اشکنازی» تحلیلگر رسانه صهیونیستی «معاریو» با اذعان به ضربات کاری مقاومت لبنان به رژیم اسرائیل و سرنگونی پهپادها از سوی حزب الله، گفت: برای پنجمین بار حزب الله پهپاد اسرائیلی را ساقط کرد که دو فروند از نوع «هرمس900» و دو فروند هم «هرمس 450» بود.
اشکنازی بیان کرد: حزب الله دنبال معادله جدیدی در شمال و ممانعت از تحرکات نیروی هوایی در آسمان لبنان است. در روزهای اخیر حزب الله موشک های ضدهوایی به سمت جنگنده های ما شلیک کرده است.

نظر شما