شناسهٔ خبر: 67165423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران مطرح کرد

ضرورت تصمیم سازی به موقع مدیران گلستان برای خرید تضمینی سیب زمینی

گرگان- هاشمی، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خرید سیب زمینی، خواستار ورود سریع دولت به این موضوع و تصمیم سازی فوری مدیران برای خرید تضمینی این محصول شد.

صاحب‌خبر -

هامان هاشمی، در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به فرا رسیدن زمان برداشت سیب زمینی و آغاز خرید این محصول از کشاورزان، اظهار کرد: اکنون دغدغه جدی کشاورزان منطقه فروش محصول است که با علت نوسانات بازار با مشکل مواجه شده و ضروری است دولت برای جلوگیری از صدمات اقتصادی و اجتماعی چاره اندیشی کند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران خواستار ورود سریع دولت برای تصمیم سازی فوری خرید تضمینی سیب زمینی شد و گفت: عدم ورود به موقع دولت آسیب های جدی به کشاورزان وارد می کند.

هاشمی با یادآوری این که اقتصاد گلستان به کشاورزی وابسته است، ادامه داد: هر روز تاخیر در ورود جدی دولت علاوه بر آسیب های اقتصادی به گلستان و صدمه به معیشت کشاورزان، آثار اجتماعی هم به دنبال خواهد داشت.

رئیس کمیسیون کشاورزی گلستان یادآور شد: بخش عمده درآمد مردم گلستان از کشاورزی تامین می شود و آمادگی دولت برای ورود به موقع در مشکلات و پیش بینی لازم برای جلوگیری از صدمات در فصل های کاشت و برداشت بسیار ضروری است.

هاشمی از آمادگی اتاق بازرگانی گرگان و سایر تشکل ها برای همکاری با دولت در برنامه ریزی ها خبرداد.

نظر شما