شناسهٔ خبر: 67163948 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کسب رتبه اول حراست اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مرکزي در ارزيابي عملکرد 1402

صاحب‌خبر -
کسب رتبه اول حراست اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مرکزي در ارزيابي عملکرد 1402
خبرگزاری آریا - حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ارزیابی عملکرد درون سازمانی 1402 برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از استان مرکزی، همایش سالانه مدیران حراست ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ها در سالن همایش‌های مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.
در این همایش که با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعضای هیئت عامل، مدیران ستاد مرکزی و مدیران حراست ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ها برگزار شد، از مدیران برتر حراست تجلیل شد.
بهمین منظور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اهدای لوح از میثم شجری رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به علت کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد از بین ادارات کل استان‌ها تجلیل و قدردانی کرد.
شایان ذکر است حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بصورت دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول در بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها شد.
در بخش‌هایی از متن این لوح آمده است:
بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد حراست ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سراسر کشور در سال ١٤02-١٤٠٣ که بر مبنی شاخص‌های تدوین شده در سامانه ارزیابی دفتر مرکزی حراست مورد سنجش قرار گرفت حائز رتبه برتر شده اید. لذا به پاس تلاشهای جنابعالی و سایر همکاران در راستای انجام وظایف و مسئولیتهای محوله در جهت و رشد و ارتقاء جایگاه حراست تشکر و قدردانی می نمائیم.
توفیقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند سبحان مسئلت مینمائیم.

نظر شما