شناسهٔ خبر: 67163633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری انتخابات سالم مهم‌ترین وظیفه ستاد انتخابات است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در ستاد انتخابات استان برگزاری یک انتخابات سالم با فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور مردم و صیانت از آراء شهروندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در جریان بازدید از ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با وجود وقوع سیلاب شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در سراسر استان حتی در مناطق سیل زده بودیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما امانتدار آرای مردم هستیم و مهم‌ترین وظیفه ستاد انتخابات استان برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت مردم است. خوشبختانه با همت متولیان امر در ستاد انتخابات تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و همه زیرساخت ها برای برگزاری یک انتخابات سالم در استان آماده است.

وی تصریح کرد: فرمانداران موظفند؛ نشست‌های ستاد انتخابات خود را برگزار و برنامه‌ریزی‌ لازم در جهت برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند. رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت 4 رکن اصلی در انتخابات است و ما نیز در مجموعه استانداری تلاش می‌کنیم همچون گذشته یک انتخابات پرشور را برگزار کنیم.

کرمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت به ویژه رییس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رییسی، با اشاره به بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در استان تصریح کرد: در حوزه تامین آب پایدار با پیگیری مجموعه دولت، طرح‌های بسیار خوب و بی نظیری در استان در حال اجراست، البته بارندگی‌ها نیز به ویژه در مناطق جنوبی تا حد زیادی  ذخایر آبی سیستان و بلوچستان را احیا کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در زمینه تجارت مرزی، راهسازی، کشاورزی، آموزش، بهداشت و درمان، شیلات، صنعت، بهره برداری از معادن به ویژه معدن طلای تفتان در استان اجرا شد که این موفقیت ها حاصل نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به استان سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام/

نظر شما