شناسهٔ خبر: 67163518 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

بازار خبر می دهد:

فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی

آرین پارس موتور

فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی

آرین پارس موتور از فروش همراه با تخفیف ویژه نمایشگاهی در روزهای برگزاری ۲۱ امین نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

بازار؛ گروه خودرو: فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی

آرین پارس موتور از فروش همراه با تخفیف ویژه نمایشگاهی در روزهای برگزاری ۲۱ امین نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد.



رضا حصاری زنوزی، رئیس فروش قطعات یدکی آرین موتور با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به محصولات GAT با حضور در نمایشگاه و دریافت کد تخفیف و سپس مراجعه به نمایندگی آرین موتور در شیراز، می‌توانند نسبت به خرید انواع محصولات این برند اقدام کنند.


وی همچنین درباره محصولات عرضه شده در نمایشگاه هم گفت: سبد کاملی از محصولات GAT در نمایشگاه عرضه می شود که می توان به دو نوع اوکتان هشت نقطه‌ای و سه نقطه‌ای، تمیزکننده‌های سیستم سوخت‌رسانی در سه مدل پلاس، معمولی و خودروهای هیبریدی، کاتالیزورشوی، شست‌وشودهنده‌های موتور و اسپری تمیزکننده دریچه گاز اشاره کرد.

فروش ویژه محصولات GAT با تخفیف نمایشگاهی

آرین پارس موتور

حصاری درباره شبکه توزیع محصولات GAT در سطح کشور گفت: تمامی نماینده‌های رسمی میتسوبیشی و لاماری در کنار تعدادی فروشگاه معتبر تمامی محصولات ما را در سطح کشور عرضه می‌کنند. 
وی همچنین افزود: علاقه‌مندان به دریافت نمایندگی محصولات GAT با ارائه درخواست به شرکت آرین موتور توربو می‌توانند نسبت به دریافت نمایندگی فروش این محصولات اقدام کنند. 

او همچنین ضمن اشاره به بازخورد مثبت مصرف‌کنندگان محصولات GAT در خودروهای لاماری گفت: این محصول عملکرد سیستم سوخت‌رسانی را ارتقا می‌دهد.

حصاری ادامه داد: سبد محصولات بنزینی‌ GAT تقریبا تکمیل است، و آرین موتور توربو در تمامی حوزه‌های مرتبط با سیستم سوخت‌رسانی، در بین رقبا محصول سطح بالایی را ارائه می‌کند.

از نظر کیفیت و عملکرد، همچنین برای محیط زیست کمترین آسیب را داریم و با توجه به این‌که رسالت برند لاماری نیز حفاظت از محیط زیست است، ارائه این محصولات هم با همین خط‌مشی پیش می‌رود. 

رئیس فروش قطعات یدکی آرین موتور در انتها نیز درباره برنامه‌های کلان این شرکت گفت: در حال رایزنی با خودروسازان و مونتاژ کاران کشور هستیم و به زودی محصولات GAT در نمایندگی‌های خودروسازان و مونتاژکاران فعال در کشور نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما