شناسهٔ خبر: 67162604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان خبر داد؛

آغاز جشنواره تخفیف کتاب همزمان با برگزاری امتحانات شفاهی درس خارج

حوزه/ مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان از آغاز جشنواره تخفیف کتاب ویژه انتشارات این حوزه، در حاشیه برگزاری امتحانات شفاهی درس خارج حوزه علمیه خراسان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احمدرضا قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از آغاز جشنواره تخفیف کتاب ویژه انتشارات این حوزه، در حاشیه برگزاری امتحانات شفاهی درس خارج حوزه علمیه خراسان خبر داد و گفت: عرضه تولیدات انتشارات حوزه، کتب و کمک درسی، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و سهولت دسترسی حوزویان به کتب مورد نیاز، در حاشیه برگزاری امتحانات شفاهی درس خارج حوزه علمیه خراسان، به همت معاونت علمی این حوزه دایر شده است.

وی افزود: در این جشنواره آثار تولیدی انتشارات حوزه علمیه خراسان و کتاب‌ فروشگاهی با موضوعات درسی و کمک درسی، علوم و معارف اسلامی‏‏، انقلاب و سیره شهداء، سیره اهل بیت(علیهم السلام)، سبک زندگی، خانواده و علوم تربیتی و ‏... قابل عرضه است.

مدیر انتشارت حوزه علمیه خراسان، در خصوص تخفیف در این انتشارات، گفت: اساتید و طلاب می‌توانند کتب مورد نیاز خود را در این جشنواره با تخفیف ویژه(۲۰ تا ۳۰ درصد) تهیه کنند.

گفتنی است، این جشنواره به همت انتشارات حوزه علمیه خراسان و همکاری مدرسه علمیه عالی نواب از تاریخ ۲۲ تا ۳۰ خردادماه، از ساعت ۸ تا ۱۸ به‌مدت ۹ روز در مدرسه علمیه عالی نواب در حال برگزاری است.

حوزویان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره‌های ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۹---۰۵۱۳۲۰۰۸۱۶۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

نظر شما