شناسهٔ خبر: 67162203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رونمایی از ۳۰ کتاب دفاع مقدس در بوشهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از رونمایی ۳۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه رزمندگان این استان در سه جبهه دریایی، زمینی و هوایی در 8 سال دفاع مقدس نقش مهم و ویژه داشته‌اند گفت: نقش رزمندگان استان بوشهر در نبرد با دشمنان در خلیج‌فارس حائز اهمیت است و در این راستا نیروی دریایی سپاه و ارتش حماسه آفریدند.

وی تولید کتاب دفاع مقدس در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در یک سال گذشته 60 کتاب دفاع مقدس در استان بوشهر تهیه و چاپ شده که جهش 70 درصدی در حوزه ادبیات دفاع مقدس در استان رقم خورده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از رونمایی 30 کتاب در زمینه دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: در سال قبل 30 عنوان و در سال جاری نیز تاکنون 30 عنوان کتاب دیگر در زمینه دفاع مقدس توسط نویسندگان بوشهری تهیه و چاپ شده است.

سرهنگ غریبی با اشاره به تولید دانش‌نامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر موزه دفاع مقدس ایجاد نشده است تصریح کرد: با حمایت ویژه استاندار انقلابی و جهادی بوشهر یک قطعه زمین برای ساخت موزه دفاع مقدس استان بوشهر اختصاص یافته و اکنون در حال طراحی و آماده‌سازی برای آغاز عملیات موزه دفاع مقدس استان بوشهر هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به یادمان شهدای گمنام در 75 نقطه استان بوشهر تصریح کرد: برخی از یادمان‌های شهدای گمنام پیشرفت فیزیکی خوبی دارند ولی برخی دیگر نیاز به حمایت ویژه و تامین اعتبار برای ساخت یادمان در نقاط یاد شده است.

انتهای پیام/190

 

نظر شما