شناسهٔ خبر: 67161403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار سلماني با 6 عضو جامع? ايثارگري در مرند

صاحب‌خبر -
ديدار سلماني با 6 عضو جامع? ايثارگري در مرند
خبرگزاری آریا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی که برای حضور در ​​​​​​​هفتمین نشست منطقه ای «تحول بنیاد استان در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی» به مرند سفر کرده بود، به صورت جداگانه با 6 عضو بزرگوار جامعۀ ایثارگری این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش «ایثار»، علی اکبر سلمانی در حالی که توسط رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد آذربایجان شرقی و حسین داوری، رئیس بنیاد مرند همراهی می شد، قبل از ظهر امروز، چهارشنبه در یکی از این دیدارها به عیادت جانباز سرافراز 25 درصد حاج ابراهیم باقری ثانی رفت و با او گفت وگو کرد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سه دیدار بعدی به صورت جداگانه و به ترتیب، مهمان منزل شهیدان علیرضا اقدمی ثانی، ولی مهری و تورج محمدزاده شد و با مادران بزرگوار این شهدای والامقام دیدار کرد.
حاجیه خانم صدیقه مسلم دیزج یکان مادر شهید والامقام علیرضا اقدمی ثانی، حاجیه خانم سکینه جعفرپور مادر شهید والامقام ولی مهری و حاجیه خانم ملائیکه عزیززاده ماکوئی مادر شهید والامقام تورج محمدزاده نیز در این دیدارها با اظهار خوشحالی از حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، برای موفقیت خادمان خود در این نهاد دعا کردند.
دیدار با جانباز سرافراز 35 درصد حاج محمدباقر احمدی که جزو همکاران پیشکسوت بنیاد شهید و امور ایثارگران است و مدتی ریاست اداره بنیاد مرند را بر عهده داشت و همسر او، حاجیه خانم رقیه فلاح که فرزند شهید والامقام عزت الله فلاح و خواهر شهید والامقام محمدرضا فلاح است، پایان بخش دیدارها بود.
در جریان این ملاقات ها سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان به رسم یادبود لوحی به دیدارشوندگان اهدا کرد.
انتهای پیام/

نظر شما