شناسهٔ خبر: 67160980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روسای ستادهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی در یزد معرفی شدند

یزد - ایرنا - روسای ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

مسوول میز استان یزد در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: "محمدعلی طالبی" استاندار سابق استان یزد به عنوان رییس ستاد این نامزد انتخاباتی در این استان معرفی شد.

حمید کلانتری افزود: این ستاد از امروز پنجشنبه به طور رسمی در استان یزد آغاز به کار می کند.

"محسن ابوترابی" عضو فعلی شورای شهر یزد نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در این استان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت ستادهای انتخاباتی این نامزد در استان از امروز / پنجشنبه/ آغاز شده است، افزود: تمامی برنامه ها، اخبار، فعالیت ها و اطلاعیه های ستاد انتخاباتی جلیلی به اطلاع عموم می رسد.

روسای این ۲ ستاد در استان یزد همچنین اعلام کردند: اطلاع رسانی‌ و مواضع رسمی فقط توسط مسوولان این ستادها انجام می شود و اظهارات سایر افراد صرفا نظر شخصی آنان است .

به گزارش ایرنا، مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند .

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشت تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

نظر شما