شناسهٔ خبر: 67160229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

داماد پزشکیان کیست؟

روزنو:حسن مجیدی، داماد مسعود پزشکیان . نامزد ریاست جمهوری را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -


داماد پزشکیان کیست؟

 مسعود پزشکیان (زادهٔ ۷ مهر ۱۳۳۳) سیاستمدار و پزشک ایرانی است که از سال ۱۳۸۷ به‌عنوان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کرد و در دوره‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم نیز نماینده همین حوزه انتخابیه بوده است.

 

به گزارش روزنو،پس از بروز حادثه سقوط بالگرد برای شهید ابراهیم رئیسی و ... آغاز نام‌نویسی کاندیداها براي انتخابات ریاست جمهوری پزشکیان به همراه دخترش در وزارت کشور حضور پیدا کردند و کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام کرد و امروز صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به تایید شورای نگهبان رسید


در تصویر زیر حسن مجیدی(سمت راست) داماد مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری و مهرداد تاوتلی مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی را مشاهده می‌کنید.

داماد پزشکیان کیست؟

 

آنگونه که پیدا است حسن مجیدی همسر زهرا پزشکیان تنها دختر مسعود پزشکیان در سال 97 با اصرار جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان قایم مقام شرکت هتل های ایرانگردی و جهانگردی منصوب می شود و حدود سه سال هم در این منصب حضور داشته است و پایان دولت روحانی او هم از این شرکت می رود . 

جالب‌تر آنکه این حکم از سوی مهرداد تاوتلی به عنوان مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی صادر شده که وی پیشتر مدیر هتل بابک زنجانی در کیش بود .

به گزارش روزنو،اما باید اشاره کرده به جنجالی که میعاد صالحی وقتی بعد از جمشید تقی زاده توسط محمد شریعتمداری بر صندلی ریاست صندوق بازنشستگی کشوری نشست برای داماد پزشکیان ایجاد کرد و در مصاحبه های متعدد اعلام می کرد که داماد پزشکیان یکی از عوامل زیان دهی شرکت هتل های ایرانگردی و جهانگردی است در صورتی که بیشتر امور اجرایی شرکت بر عهده مدیرعامل شرکت بوده و حسن مجیدی تنها به عنوان قایم مقام برخی امور را هدایت می کرده است .

حسن مجیدی در اظهار نظری درباره صنعت گردشگری نیز گفته بود که ؛صنعت گردشگری پس از صنایع  نفت و خودروسازی در رتبه سوم درآمدزاترین صنایع در دنیا قرار دارد. فرصتی که ایران علی رغم برخورداری از تمدن و تاریخ کهن، تنوع طبیعی 4 فصل و آداب، رسوم و سنن اسلامی و باستانی به دلیل تکیه بر صنعت نفت در طی سالهای متمادی از آن کمترین بهره را برده است و امیدوارم با استفاده از امکانات موجود و نقاط بکر و دیدنی کشورمان و همچنین اسکان و اقامت گردشگران داخلی و خارجی در گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در این راستا گامهای موثری برداریم و بتوانیم جایگاه واقعی کشورمان را در این صنعت به مردم سراسر دنیا نشان دهیم.

نظر شما