شناسهٔ خبر: 67159219 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران با فرمانده سپاه خوزستان

صاحب‌خبر -
ديدار فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران با فرمانده سپاه خوزستان
خبرگزاری آریا - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، بر رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر در ابعاد مختلف با همکاری سایر نهادها تأکید کرد.

به گزارش ایثار، فریبرز خزایی، در این دیدار گفت: یکی از سیاست‌های ما در بنیاد ارتباط با سپاه است چرا که معتقدیم سپاه و بنیاد یک ماموریت را دنبال می‌کنند و آن هم رضایتمندی خانواده‌های شاهد و ایثارگر است.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ، با بیان اینکه در استان خوزستان شاهد ارتباط خوب این دو نهاد و حمایت‌های سپاه هستیم که امیدواریم ادامه‌دار باشد، افزود: این امر می‌تواند پشتوانه محکمی برای خدمت بیشتر به خانواده‌های شهدا باشد.
حسن نورانی، با تقدیر از سپاه استان جهت همکاری در برگزاری کنگره شهدا، ابراز کرد: سال گذشته در طرح سپاس 34 هزار دیدار و طی 2 سال گذشته 50 هزار دیدار از خانواده‌های شهدا صورت گرفت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 هزار فرزند شاهد و ایثارگر بیکار داریم، اذعان کرد: هفته گذشته آزمونی مختص فرزندان شاهد برگزار شد که از خوزستان 2 هزار و 200 نفر شرکت کردند و نتایج آن تیرماه اعلام و بلافاصله بعد از انجام مراحل استخدام، سر کار حاضر خواهند شد.
وی با بیان اینکه 20 دستگاه برای استخدام فرزندان شاهد اعلام آمادگی کردند، یاد آور شد: امیدواریم با این اقدام مشکل اشتغال 80 درصد فرزندان شاهد و جانبازان 70 درصد حل شود.
نورانی، همچنین از فعالیت مرکز مشاوره بنیاد شهید استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مرکز با دارا بودن تعداد قابل توجهی روانپزشک و روانشناس، در حال خدمت‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است‌.
انتهای پیام/

نظر شما