شناسهٔ خبر: 67159028 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| برانکو پرسپولیس را تهدید کرد/ اگر پولم را ندهید به فیفا شکایت می‌کنم

سرمربی اسبق پرسپولیس در مقطعی با این باشگاه بابت دریافت مطالبات خود به شدت دچار مشکل شده بود.

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکوویچ در اواخر فروردین سال ۱۳۹۴ به ایران آمد تا جانشین حمید درخشان شده و سرمربی پرسپولیس شود. او پس از ورود کارهایش را جلو برد و در واقع اصل هدفش برای آماده‌سازی پرسپولیس جهت حضور در لیگ پانزدهم بود اما پس از پایان لیگ چهاردهم در حالی ایران را ترک کرد که مطالباتش را دریافت نکرده بود.

برانکو مدتی صبر کرد اما سرانجام کاسه صبرش لبریز شد و پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد. خبرورزشی گزارشی اختصاصی در ۲۳ خرداد سال ۹۴ پیرامون همین مسئله منتشر کرد و پرده از نامه تهدیدآمیز برانکو علیه باشگاه پرسپولیس برداشت. سرمربی کروات پرسپولیس در مورد ماجرای مذکور گفته بود تا همین الان هم به خاطر هواداران صبر کردم ولی اگر باشگاه قرار است این رویه را ادامه بدهد من حقم را طور دیگری می‌گیرم. برانکو به پرسپولیسی‌ها گفته بود اگر ظرف یک هفته پس از دریافت این نامه کاری انجام ندهند، حقش را از طریق فیفا خواهد گرفت و با شکایت از باشگاه پرسپولیس به پول خود می‌رسد.

هر چند داستان در آن مقطع حل و فصل شد و پرسپولیسی‌ها چیزی حدود ۱۵۰هزار دلار به حساب برانکو ریختند، ولی در نهایت این مربی پس از جدا شدن از پرسپولیس در تابستان سال ۹۸ مجبور شد برای دریافت مطالبات خودش سراغ فیفا برود.

شکایت برانکو از پرسپولیس

نظر شما