شناسهٔ خبر: 67158506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در آستانه شروع مسابقات؛

اولین مربی لیگ‌ برتری استعفا داد

مدیرعامل آلومینیوم اراک تایید کرد محمود خوراکچی تیم‌ فوتسال این باشگاه را ترک‌ کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تمامی اخبار فوتسال ایران به جدایی‌ها و اتفاقات تیم ایرالکو تعلق داشت. خریدهای مطرح با توجه به کاهش قرارداد اقدام به ترک باشگاه کردند و در راس آن‌ها سرمربی تیم محمود خوراکچی متقابلاً برای جدایی با مدیران توافق کرد. شکست در نقل‌وانتقالات و کاهش بودجه مصوبه برای رشته فوتسال باعث شد تا ایرالکو و مربی شناخته شده این تیم راه خود را جدا کنند. واقعیت این است، خوراکچی بلافاصله پس از بسته شدن پرونده فصل قبل برای تحول‌سازی و آماده کردن تیمی قدرتمند برای سال جاری شروعی چشمگیر در مارکت بهاری فوتسال داشت و توافق با چند بازیکن جذاب و نامی، چشم‌ها را خیره کرده بود، اما طولی نکشید که بودجه مصوبه از سوی کارخانه آلومینیوم بر خلاف انتظارت و میل سرمربی ایرالکو پیش رفت و باعث ‌شد که قرارداد بازیکنان دچار تغییراتی از جمله کاهش دستمزد باشد و این موضوع جدایی بازیکنان و مربی را در پی داشت.

2043003

خوراکچی در نیم فصل سال گذشته همکاری خود را با آلومینیوم آغاز کرد و آرزوی‌های بزرگش برای فصل جدید به سرعت از بین رفت. او در ۵۲ سالگی لیگ برتر را از خانه دنبال می‌کند و برای پیشنهادهای جدید منتظر لغزش همکارانش در باشگاه‌های مختلف خواهد بود. خوراکچی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با تیم تام دارد، پنج پیروزی، سه تساوی و پنج شکست، مجموعا ۱۸ امتیاز تیم فوتسال ایرالکو در نیم فصل دوم با خوراکچی بود. 
باشگاه آلومینیوم هنوز هیچ تصمیمی در خصوص جایگزین خوراکچی نگرفته و قرار است تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای مهم در باشگاه برگزار شود تا سرمربی جدید سبزپوشان مشخص شود.

نظر شما