شناسهٔ خبر: 67156987 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

طی حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان ها انجام شد،

انتصاب دکتر شمس الدین فربانفر بعنوان عضو کمیته و مشاور عالی ورزشی

دکتر شمس الدین قربانفر معاون استان های سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران طی حکمی از سوی شهرام دبیر رئیس شورای عالی استان ها بعنوان عضو کمیته و مشاور عالی ورزشی انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی، دکتر شمس الدین قربانفر معاون استان های سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران طی حکمی از سوی شهرام دبیر رئیس شورای عالی استان ها بعنوان عضو کمیته و مشاور عالی ورزشی انتخاب شد.

 

به گزارش بولتن نیوز، متن حکم صادره به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر شمس الدین فربانفر

معاون محترم امور استان های سازمان ملی قهرمانان ورزش ایران

 

باسلام و تحیات

نظر به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی, به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان "عضو کمیته و مشاور عالی ورزشی" به مدت یک سال منصوب می نمایم. همکاری در تدوین و ارائه طریق برای ساماندهی ساختار و تشکیلات شهرداری ها در حوزه ورزش, اصلاح و بازتعریف مقررات و دستورالعمل های اجرایی, اتخاذ تدابیر لازم در خصوص فراهم نمودن زمینه های همکاری گسترده, تشریک مساعی و انتقال تجارب. از جمله مأموریت های جنابعالی می باشد.

امید است با تکیه بر ظرفیت بالای علمی. عملی و مدیریتی در حوزه ورزش, زمینه مساعد و خلاقانه ای برای همگرایی و هم افزایی هدفمند در بین شهرداری های ایران, نهادهاء موسسات، شرکت ها و سازمانهای دولتی و عمومی کشور ایجاد نموده و بسترساز تصمیم گیری های تحول آفرین در چارچوب اسناد بالادست. مقررات جاری و اهداف تعیین شده در فرایند ورزش در کشور باشید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی. پیشرفت و آبادانی کشور و تأمین آسایش و آرامش ایرانیان عزیز خواستارم.

 

شهرام دبیری

رئیس شورای عالی استانها

نظر شما