شناسهٔ خبر: 67156946 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش: «در طول 33 ماه 7 هزار مدرسه در کشور ساخته شد»

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزیر آموزش و پرورش می گوید: در طول 33 ماه دولت سیزدهم 7 هزار مدرسه در کشور ساخته شده که 30 هزار کلاس درس می‌شود.

به گزارش شفقنا به نقل از تسنیم، رضامراد صحرایی بعد از ظهر امروز در همایش خیران مدرسه‌ساز ضمن اشاره به ویژگی‌های شاخص منطقه کاشان اظهار داشت: در این آیین شایسته است از شهید رئیسی یاد کنیم چراکه با خیران با صمیمیت گفت‌وگو می‌کرد و خیران از او به نیکی یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ عامل پیشرفتی در کشور وجود ندارد که بدون مردم معنی پیدا کند، افزود: در طول 33 ماه دولت سیزدهم 7 هزار مدرسه در کشور ساخته شد که 30 هزار کلاس درس می‌شود و آنچه که نهضت ساخت مدرسه را با سرعت بالایی پیش برده حضور خیران است.

وی با بیان اینکه پس از خیران مدرسه‌ساز، خیران در دیگر حوزه‌ها ظهور کردند، افزود: 11 درصد پروژه‌های آموزشی کاملا خیرساز است و بعد از شهادت شهید رئیسی چله خدمت در آموزش وپرورش صورت گرفته و نقطه هدف ساخت 950 کلاس درس است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های صورت گرفته در 33 ماه دولت سیزدهم سال‌ها پیش کلنگ زنی شده بود، ابراز داشت: تمرکز فعلی ما بر پروژه‌هایی است که حداقل 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از لحاظ مدیریتی این موضوع تایید شده است.

وی با بیان اینکه حقیقتا حجم کمک خیران در ساخت مدرسه در کاشان از چندین استان بالاتر است، گفت: این موضوع باعث شده است کاشان در شاخص‌های مختلف کم‌نظیر و یا بی‌نظیر باشد چراکه اقدام و اثر کار خیران در حوزه‌های مختلف مثمر ثمر است.

برچسب‌ها:

نظر شما