شناسهٔ خبر: 67156534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد:

جشنواره بزرگ مائده بر اساس هويت زن مسلمان و الگوي جهاني شدن

صاحب‌خبر -
جشنواره بزرگ مائده بر اساس هويت زن مسلمان و الگوي جهاني شدن
خبرگزاری آریا_دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان کردستان و معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد، بر اساس برنامه جدید و در جهت پیاده سازی ماموریت منطقه 1 امور زنان و خانواده با عنوان " هویت زن مسلمان و الگوی جهانی شدن"  اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ مائده کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ این جشنواره در 21 خردادماه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه "س"  به عنوان الگوی زن مسلمان با حضرت امام علی "ع" در سه برنامه با حضور دانشگاهیان برگزارگردید.
بخش اول هویت نگاری زن مسلمان که برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری با هدف هویت زن مسلمان و الگوسازی جهانی آن در ابعاد مختلف شعله فروزان نهضت و صبوری در شهادت فرزندان، سکوی عفت و اقتدار، حضور در میدان علم و عمل با ایفای نقش بسیار مقدس و والای مادری در تربیت و پرورش نسل آینده به عنوان ارزشمندترین خدمت، بهره مندی از قرآن و سیره نبوی در مسیر تربیت و همراهی زنان مسلمان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و سایر نهضت های جهانی از جمله مقاومت غزه بود.
بخش دیگر این جشنواره نخستین مسابقه غذاهای سنتی توسط بانوان هنرمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از جمله اساتید، کارمندان و دانشجویان بوده که به صورت ارائه، امتیازبندی و تعیین و تقدیر برترین ها انجام پذیرفت.
بخش سوم جشنواره تخصیص به "نگاره رنگی زن مسلمان" به عنوان نماد جشنواره پرداخته شد که توسط ریاست واحد و هیات داوران امضا و به یادگار از این جشنواره محفوظ ماند.

نظر شما