شناسهٔ خبر: 67156493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح:

مهارت آموزي بيش از يک ميليون 680 هزار نفر از کارکنان وظيفه

صاحب‌خبر -
مهارت آموزي بيش از يک ميليون 680 هزار نفر از کارکنان وظيفه
خبرگزاری آریا_ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم مهارت آموزی سربازان وظیفه است ،گفت: از سال 96 قرارگاه مهارت آموزی در نیروهای مسلح تشکیل که تا کنون بیش از یک میلیون 680 هزار نفر از کارکنان وظیفه مهارت های عمومی و تخصصی دست پیدا کرده اند.  
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛سردار  محمد جواد زاده کمند،در قرارگاه مهارت آموزی  کارکنان وظیفه در استان کردستان بیان داشت: امروز یکی از ماموریت های مهم نیروهای مسلح مهارت آموزی سربازان وظیفه است، در این ماموریت تلاش می شود سربازان در کنار دفاع و ایجاد نظم و امنیت یک تخصص در یک مهارت خاص  را بیاموزند که علاوه بر خدمت  موثر بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند.
وی افزود:الحمدالله در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قواه از سال 96 قرارگاه مهارت آموزی در نیروهای مسلح  تشکیل شده  است  که با تلاش سازمان های نیروهای مسلح و استفاده از تمام ظرفیت خود و بسیج  تمام ظرفیت و استفاده  از توان دستگاه های اجرایی این امر مهم را  به انجام برسانند.
فرمانده قرارگاه مهارت  آموزی  کارکنان وظیفه  ستاد کل نیروهای مسلح گفت:بحمدالله  تا به امروز  بیش از یک میلیون 680 هزار  نفر از جوانان عزیز ایران اسلامی در این 7سال گذشته تحت پوش مهارت های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که  بیش از 900 هزار نفر از آنها آموزش تخصصی  دست پیدا کرده اند.
سردار زاده کمند افزود:در ارزیابی از مهارت آموزی کارکنان وظیفه  نیروهای مسلح  استان کردستان شاهد عملکرد مطلوبی  بودیم و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء این وضعیت موجود باشیم  که بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و به اشتغال موثری برسند.
فرمانده قرارگاه مهارت  آموزی  کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انسجام و هم افزایی خوبی در بین نیروهای مسلح و سازمان اجرایی در راستای مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان برقرار است،گفت:امیدوارم روز به روز شاهد ارتقاء این مسیر و هدف ارزشمند در جهت خدمت رسانی بهتر باشیم.

نظر شما