شناسهٔ خبر: 67154517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رونمایی از ۱۶خودرو در نخستین نمایشگاه خودرو سال در شیراز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از برگزاری نخستین نمایشگاه خودروی سال در قالب بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو به میزبانی این استان طی روز‌های ۲۲ تا ۲۵ خردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن نهاوندی در یک نشست خبری با اعلام خبر فوق گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو از عصر امروز با حضور 32 شرکت خودروساز آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی بازرگانی ایده‌رو اجرایی می‌شود، افزود: نمایشگاه خودرو، بزرگترین نمایشگاه تاریخ نمایشگاه بین‌المللی فارس محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد:  21 هزار مترمربع فضا برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده که امید می‌رود با ایجاد زیرساخت‌های جدید تا سال آینده، متراژ برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزایش یابد.

نهاوندی ساعت بازدید از این نمایشگاه 4 روزه را 17 بعدازظهر تا 22 شب اعلام کرد و گفت: 32 شرکت از 15 هلدینگ اصلی کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه خودرو فارس از اهمیت ویژه‌ای برای شرکت‌های خودروسازی برخوردار است و شرکت‌های خودروسازی بخشی از رونمایی‌های خود را به این نمایشگاه اختصاص می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به رونمایی از 16 خودرو در این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد در این نمایشگاه که با مخاطبان بسیار زیادی مواجه است، جدیدترین دستاورد‌های صنعت خودرو سازی تبیین شود.

رضا احدی، رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی ایده‌رو نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: اگرچه تقاضا برای حضور شرکت‌های خودروساز در این نمایشگاه بالا بود، اما مساحت نداشتیم که امید است با افزایش زیرساخت‌ها، هیچ شرکتی پشت در نماند.

وی با بیان اینکه شیراز به عنوان هاب جنوب کشور ظرفیت این را دارد که نمایشگاه‌هایی در حد تهران برگزار کند، اعلام کرد که در این راستا تلاش خواهد شد تا نمایشگاهی اختصاصی ویژه کمپر‌ها و افرود‌ها امسال در فارس برگزار شود.

همچنین خاطرنشان کرد که 15 شرکت دانش بنیان به صورت غیرمستقیم در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

علی منصوریان، مجری برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیز در این نشست با بیان اینکه شیراز را به عنوان هاب جنوب کشور می‌شناسیم و از اهمیت استراتژی بالایی برخوردار است، گفت: در این رویداد تلاش کردیم تا 15 هلدینگ اصلی کشور را دعوت کنیم که نهایتا 32 شرکت و برند خودرویی حضور پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه گروه مپنا که پیشرو در خودرو‌های برقی است، آخرین دستاورد‌ها در خصوص انتقال قدرت و شارژ برقی به معرض نمایش خواهد گذاشت.

مجری برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو همچنین اعلام کرد که شرکت‌های خودرو ساز از کشور‌های چین، ژاپن، آلمان، کره و ایران نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

منصوریان با بیان اینکه بخشی از رونمایی‌ها مربوط به خودروسازان استان فارس است، گفت: 9 خودروی سنگین و 7 خودرو سبک در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/424.

نظر شما