شناسهٔ خبر: 67153940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

زوج تنیس اسپانیا تشکیل شد/ نادال - آلکاراس در المپیک پاریس

رافائل نادال از حضور در گرنداسلم ویمبلدون کناره‌گیری کرد تا در المپیک ۲۰۲۴ در کنار کارلوس آلکاراس تیم تنیس دو نفره اسپانیا را تشکیل دهد.

صاحب‌خبر -

کارلوس آلکاراس و رافائل نادال اسپانیایی در بازی‌های المپیک پاریس که ماه آینده برگزار می‌شود شرکت کرده و هم‌تیمی خواهند شد. تنیس در رولان گاروس برگزار خواهد شد؛ خانه مسابقات آزاد فرانسه که هفته گذشته آلکاراس ۲۱ ساله در آن پیروز شد و سومین عنوان گرند اسلم خود را به دست آورد. نادال ۳۸ ساله ۲۲ بار قهرمان شده و رکورد ۱۴ قهرمانی در رولان گاروس را دارد.

بازی‌ها در ۲۶ جولای (۵ مرداد) آغاز می‌شوند و مسابقات تنیس یک روز بعد شروع خواهد شد. دیوید فرر، سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: «زوجی که فکر می‌کنم همه می‌شناسند و امیدوار بودند که آنها را باهم ببینند، کارلوس آلکاراس و رافائل نادال هستند. رافا و کارلوس در پاریس با هم بازی خواهند کرد.»

نادال در سال ۲۰۰۸ طلای المپیک پکن را به دست آورد، اما آلکاراس برای اولین بار در این مسابقات حضور خواهد یافت. نادال از تنیس ویمبلدون کناره‌گیری کرد تا در المپیک حضور پیدا کند و احتمالا بازی‌های پاریس آخرین حضور نادال در تورنمنت‌ها خواهد بود چراکه او در نظر دارد در این فصل اعلام بازنشستگی کند.

بیشتر بخوانید: خداحافظی احساسی رافا نادال با هواداران مادریدی؛ هدیه شما از هر گرنداسلمی مهم‌تر بود/ مدتی است که زندگی و بدنم به من سیگنال می‌فرستند...

نظر شما