شناسهٔ خبر: 67153494 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مرگ ۲ کودک بر اثر حمله سگ های ولگرد (فیلم)

مدیریت سگ‌های ولگرد و بلاصاحب نیز به یکی از معضل‌های اساسی در کشور تبدیل شده است؛ کارشناسان، واکسیناسیون، عقیم‌سازی و عدم غذارسانی به سگ‌های بلاصاحب را راهکار پیشگیری از افزایش شدید جمعیت این سگ‌های ولگرد و کاهش بار بیماری هاری می‌دانند.

صاحب‌خبر -

فیلمی دلخراش از حمله یک سگ ولگرد به دختربچه ۸ساله نکایی منتشر شده است؛ متأسفانه عصر روز سه‌شنبه هفته جاری این کودک به‌علت ابتلا به بیماری هاری ناشی از گازگرفتگی سگ به کام مرگ فرو رفت! 

روز سه‌شنبه نیز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از فوت کودک ۶ساله دزفولی به‌دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار خبر داده بود.

مدیریت سگ‌های ولگرد و بلاصاحب نیز به یکی از معضل‌های اساسی در کشور تبدیل شده است؛ کارشناسان، واکسیناسیون، عقیم‌سازی و عدم غذارسانی به سگ‌های بلاصاحب را راهکار پیشگیری از افزایش شدید جمعیت این سگ‌های ولگرد و کاهش بار بیماری‌ هاری می‌دانند.

با وجود این، در سایه ضعف عملکرد دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری‌ها، سالانه شاهد قربانی شدن کودکان بی‌پناه و مظلوم توسط سگ‌های ولگرد و مبتلا به هاری هستیم.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
لحظه وحشتناک از حمله سگ‌ها به یک خانم در زعفرانیه تبریز (فیلم)
ببینید | دفاع سگ خانگی از کودک در مقابل حمله سگ ولگرد
تماشاخانه
واقعا خنده‌دار است ! یک کتابخانه با هزاران کتاب برای نابینایان آماده کرده‌اند، اما نابینایان نمی‌توانند عضو آن شوند (فیلم)

واقعا خنده‌دار است ! یک کتابخانه با هزاران کتاب برای نابینایان آماده کرده‌اند، اما نابینایان نمی‌توانند عضو آن شوند (فیلم)

logo-vid

بازگشت سایه ترس بر اروپا / این‌ بار خیلی جدی‌تر است / راست افراطی چقدر برای اروپا خطرناک است؟ (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما