شناسهٔ خبر: 67151551 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در اولین جلسه فصلی و کمیته پدافندغیرعامل؛

مخاطرات منطقه 20 بررسي شد

صاحب‌خبر -
مخاطرات منطقه 20 بررسي شد
خبرگزاری آریا - در اولین جلسه فصلی و کمیته پدافندغیرعامل اداره مدیریت بحران منطقه 20 مخاطرات این منطقه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه20، محمدخوشی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافندغیرعامل منطقه گفت: اولین جلسه فصلی اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 20 در راستای هماهنگی درون و برون سازمانی برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی و بر اساس مخاطرات هر منطقه با حضور ادارات تخصصی و عمومی، مدیرارزیابی خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران، اساتید پژوهشکده سوانح طبیعی دانشگاه تهران و مدیران ارشد این منطقه برگزار شد.
خوشی افزود: این جلسه با هدف اولویت بندی و شناسایی مخاطرات مناطق 22 گانه شهرتهران توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران و با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی دانشگاه تهران برگزار و مخاطرات این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن مراسم ایام شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) و سوگواری شهروندان در این منطقه، هماهنگی ادارات و سازمان های ذیربط و اجرای تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی زائرین و برگزاری مراسمی باشکوه و شایسته شهروندان حائز اهمیت است.
گفتنی است جلسات فصلی مدیریت بحران در نواحی هفتگانه این منطقه با هدف آمادگی و آگاهی بیشتر ادارات عضو این ستاد به صورت مستمر برگزار می شود. 
انتهای پیام/

نظر شما