شناسهٔ خبر: 67150775 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

اینترنت رایگان | ۷۰ گیگ اینترنت رایگان | اینترنت رایگان واقعی واقعی | کد اینترنت رایگان

هدیه ویژه عید قربان دولت برای متقاضیان اینترنت رایگان | اینترنت رایگان 20 گیگی یک ماهه را همین الان فعال کن! + کد دستوری #۶۷۳*۱۰۰*

نحوه و کد دستوری دریافت اینترنت رایگان دولتی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

خبرنگار شکیبا بقال زاده: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در قالب یک بسته ۳۰ روزه برای مردم در نظر گرفته تا بتوانند در سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی، اخبار مربوط به انتخابات و نامزدهای موردنظر خود را دنبال کنند.

به گزارش ایرنا ، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیات دولت در حضور خبرنگاران از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.

چگونه بسته ۲۰ گیگابایتی اینترنت رایگان انتخاباتی را فعال کنیم ؟

بر اساس این گزارش، امروز پیامکی از سوی اپراتورها شامل کد دستوری برای کلیه کاربران ارسال خواهد شد و هر کاربر در صورت تمایل می‌تواند با شماره‌گیری این کد دستوری از بسته ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی رایگان (هدیه دولت) برای پیگیری اخبار و مناظرات در پیام‌رسان‌های بومی و شبکه تلوبیون استفاده کنند.

کد دستوری برای کاربران همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و برای کاربران ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است. کافی است این کد دستوری را با سیمکارت خود شماره‌گیری کنید تا بسته اینترنت ۲۰ گیگ برایتان فعال شود.

اینترنت رایگان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم.

 «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت، گفت: بسته ویژه تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی داخلی با امکانات ویژه از جمله کانال خود و هوادارانشان و کانال پیش بینی کرده ایم که تأیید آبی هم می‌گیرند که نشان دهنده مورد تأیید بودن محتوای این کانال‌ها است.

وی ادامه داد: برای مردم هم که می‌خواهند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در جریان اخبار انتخابات قرار بگیرند، بسته هدیه ۲۰ گیگابایت رایگان پیش بینی شده است. امروز پیامکی برای مردم ارسال می‌شود و هرکس تمایل داشته باشد، می‌تواند بسته را فعال کند و در طول ایام انتخابات استفاده کند.

کد فعالسازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای انتخابات ۱۴۰۳

هدیه همراه اول برای انتخابات ۱۴۰۳ : بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگ یک ماهه برای تمام مشترکان خطوط دائمی و اعتباری ویژه پیام‌رسان‌های منتخب داخلی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ فعال می‌شود.

کد فعال سازی بسته اینترنت رایگان همراه اول انتخابات ۱۴۰۳ با شماره‌گیری #۶۷۳*۱۰۰* قابل دریافت و تا یک ماه قابل استفاده است. این اپراتور برای تمام مشترکان خود به مناسبت انتخابات اینترنت رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات رادیویی،بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایت یک ماهه برای تمام مشترکان خطوط دائمی و اعتباری ویژه پیام‌رسان‌های منتخب داخلی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری فعال می‌شود.

این بسته برای پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا، ویراستی، سروش، گپ، آی‌گپ، بله، تلوبیون با شماره‌گیری #۶۷۳*۱۰۰* قابل دریافت و تا یک ماه قابل استفاده است. این بسته فاقد تمدید خودکار است.

همچنین مشترکین دائمی همراه اول اگر تاکنون سیم‌کارت خود را با سیم‌کارت نسل ۴ و ۴٫۵ (یوسیم) تعویض نکرده باشند، می‌توانند برای این کار به یکی از مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشور مراجعه نمایند یا این که به‌صورت غیرحضوری از سرویس همراه یار (سرویس خدمات در محل همراه اول) استفاده کنند. هدیه این تعویض، ۲۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای مشترکین دائمی و ۱۵ گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای مشترکین اعتباری خواهد بود. برای استعلام نسل سیم‌کارت، این کد دستوری را شماره‌گیری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعویض سیم‎‌کارت به یوسیم و دریافت اینترنت هدیه همراه اول بر روی “خرید کنید” کلیک نمایید.

نظر شما