شناسهٔ خبر: 67149188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اسبقیان در مجمع فدراسیون تنیس:

ورزش ابزاری برای اقتدار و انسجام ملی است/ ابعاد فرهنگی و قهرمانی ورزش باید جدی گرفته شود

صاحب‌خبر -
ورزش ابزاری برای اقتدار و انسجام ملی است/ ابعاد فرهنگی و قهرمانی ورزش باید جدی گرفته شود
خبرگزاری آریا - معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر ابعاد قهرمانی در عرصه‌ی ورزش کشور تاکید کرد که ورزش می‌تواند زمینه اقتدار و انسجام ملی باشد و تنیس نیز باید به سمت و سوی مدال‌آوری در آسیا حرکت کند.

سید محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون تنیس با تبریک به رئیس منتخب اعضای مجمع همچنان اعضای هیات رئیسه برای این رشته‌ی مفرح آرزوی موفقیت و تصریح کرد: بعد از اتفاقات خوبی که در این رشته رخ داده، انتظار است که تنیس در ابعاد قهرمانی نیز به سمت و سوی رشد و تعالی و کسب مدال‌های آسیایی حرکت شتاب دهنده‌ای داشته باشد.
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش، تعامل، همکاری و هماهنگی این وزارتخانه و کمیته ملی المپیک را بسبار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: این همکاری در حد مطلوب ادامه دارد تا همچنان مسیر رشد و تعالی ورزش کشور مستمر باشد.
سید محمد شروین اسبقیان، انتخابات فدراسیون تنیس را سیزدهمین انتخابات در بین هجده فدراسیونی دانست که با سرپرستی اداره می‌شوند و ابراز امیدواری کرد که با تاکید وزیر ورزش و جوانان انتخابات بقیه‌ی فدراسیون‌های دارای سرپرست نیز برگزار خواهد شد تا ثبات مدیریت در فدراسیونها وجود داشته باشد.
معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش ابزاری برای تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: یکی دیگر از کارکردهای مهم ورزش، وسیله‌ای برای اقتدار و انسجام ملی است و با توجه به این مهم که رهبر معظم انقلاب نیز در توصیه‌های خود ابعاد قهرمانی ورزش را مورد تاکید قرار داده‌اند، موظفیم در بعد قهرمانی هم به سمت افتخارآفرینی برای وررش ایران حرکت کنیم چرا که هر قهرمانی وقتی با اهتزاز پرچم مقدس کشورمان و طنین سرود زیبای ایران همراه می‌شود، اقتدار و عظمت کشور به منصه‌ی ظهور می‌رسد.
سید محمد شروین اسبقیان همچنین اولویت مسائل فرهنگی در ورزش را مورد توجه و تاکید قرار داد و تصریح کرد: شکی نیست که قهرمانی ها در ورزش کشور با رعایت مسائل فرهنگی، معنا می‌یابد و شایسته است که فدراسیون‌ها نیز به این موارد همچنان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نظر شما