شناسهٔ خبر: 67148747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادرساری خبرداد:

نشست صميمي سردار مسلمي با خبرنگاران مازندران

صاحب‌خبر -
نشست صميمي سردار مسلمي با خبرنگاران مازندران
خبرگزاری آریا- نشست رسانه‌ای با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری عصر امروز همراه با تریبون آزاد خبری در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزارشد.          
به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان ساری: ابتدا احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه انتخابات عرصه مهمی است، به جنگ شناختی در زمینه کمرنگ‌کردن حضور مردم در پای صندوق‌های آرا اظهار داشت که ذیل این نبرد، جنگ رسانه‌ای را داریم و باید در روایت‌اول‌ها قوی باشیم.     
اوبا بیان اینکه رسانه‌ها میدان‌دار نخست عرصه انتخابات هستند، افزود که باید با همدلی و هم‌افزایی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.          
مدیرکل فرهنگ مازندران اشاره‌ای به 421 رسانه در استان و 475 عضو خانه مطبوعات مازندران داشت که در این زمینه رتبه یک کشور را داریم، اما این را هم اضافه کرد که باید به لحاظ کمی و کیفی، این آمار باید بازنگری شود.       
آهنگرگفت: توالی فعالیت‌ها و نظم در انتشار اخبار اهمیت بالایی دارد و باید برنامه‌ریزی لازم از سوی رسانه‌ها در این بخش صورت بگیرد.   
تعدادی ازخبرنگاران مازندران دراین نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.          
سردارسیاوش مسلمی که این‌روز‌ها در نشست‌های مختلف هم‌اندیشی با اقشار با هدف مشارکت حداکثری شرکت دارد و از جلسه‌ای به جلسه دیگر می‌رود، از این نشست‌ها گفت که در هر کدامشان اقشار مختلف از حقوقدانان گرفته تا مردم عادی شرکت دارند و در هر کدام از این نشست‌ها ابعاد تازه‌ای در موضوع انتخابات روشن می‌شود.   
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اعلام اسامی 6 نامزد انتخاباتی، اعلام کرد که هم آن‌ها برای ما محترم هستند و نام هر کسی هم از صندوق آرا بیرون آمد، دارای اهمیت است.      
سردارمسلمی با اشاره به بعد مردم‌داری آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید بیان کرد که اگر تنها همین یک بعد از ایشان در وجود رئیس جمهور جدید باشد، برکات زیادی را در کشور خواهیم دید.        
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی بداخلاقی‌های موجود، اظهار داشت: سپاه نباید هزینه جریان‌ها و افراد را بدهد، بلکه سپاه خود را برای انقلاب هزینه می‌کند.   
او در پایان توصیه‌هایی برای خبرنگاران داشت از نقد منصفانه و مبتنی بر قانون و ارزش‌های نظام تا ترغیب مردم به حضور حداکثری و فراجناحی در انتخابات.      
درپایان این جلسه نیز، آقای محمدی در حکمی به عنوان بازرس بسیج رسانه استان مازندران معرفی شد و حکم خود را از سردار مسلمی دریافت کرد.     


نظر شما