شناسهٔ خبر: 67148744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساختمان اورژانس بیمارستان گلستان اهواز استحکام‌بخشی می‌شود

مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پروژه عملیات تحکیم بستر ساختمان اورژانس بیمارستان گلستان اهواز توسط مشاور دارای صلاحیت آغاز شده و تا دو سه هفته آینده به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اوایل خرداد امسال، تصاویری از ایجاد ترک در ساختمان اورژانس بیمارستان گلستان اهواز در فضای مجازی منتشر شد که در پی آن مسئولان دانشگاه اعلام کردند این ساختمان کاملا ایمن است.

رحیم نوروزیان  مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به انتشار تصاویری از بروز نشست در ساختمان راه‌پله اورژانس بیمارستان گلستان اهواز بیان کرد: این نشست جزئی است و حرکت درز انبساط سازه در ساختمان راه پله اورژانس بیمارستان گلستان اهواز رخ داده و این مساله در حد عدول آیین‌نامه‌ای است و بحران‌خیز نبوده است.

وی افزود: ساختمان‌ها به عنوان موجودات زنده، قابل حرکت هستند و طبق آیین‌نامه‌ها، درز انبساط سازه ساختمان تا 10 سانتی‌متر طبیعی است اما از 19 اردیبهشت‌ که حرکت درز انبساط سازه ساختمان به میزان یک سانتی‌متر مشاهده شد، این موضوع را لحظه به لحظه توسط دوربین‌های پایش بررسی می‌کنیم و در یک ماه اخیر هیچ حرکت اضافی مشاهده نشده است. 

مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: با این وجود مسئولان دانشگاه به منظور کاهش اضطراب پرسنل و دلهره‌های مردم و افزایش ضریب ایمنی، پروژه عملیات تحکیم بستر ساختمان اورژانس بیمارستان گلستان اهواز را توسط مشاور دارای صلاحیت آغاز کردند، گرچه مشاور طرح اعلام کرد اجرای این پروژه نیازی نیست.

نوروزیان گفت: اجرای این عملیات دو سه هفته طول می‌کشد و با لحاظ نکات ایمنی در این عملیات، استحکام بستر این ساختمان به صورت صددرصد انجام می‌شود. این کار با دستگاه پیشرفته و از طریق تزریق بتن‌زیر سازه انجام می‌شود تا در آینده نشستی رخ ندهد.

انتهای پیام/735

 

نظر شما