شناسهٔ خبر: 67148190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دولت امانت‌دار انتخاب مردم است

استاندار قزوین، گفت: دولت امانت‌دار انتخاب مردم است و انتخابات بدون جانب‌داری برگزار می‌شود و از ستاد انتخابات و مجموعه ارکان اجرایی انتظار می‌رود با بالاترین کیفیت انتخابات را برگزار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی فرمانداران، بخشداران و شهرداران با استاندار قزوین و رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آخرین اقدام دولت رئیس جمهور شهید است و پس از آن دولت دیگری متصدی اداره کشور می‌شود، در همین راستا بنا به اتفاقات رخ داده و بنا به برداشت‌های ذهنی مردم کشور و حتی ملت‌های آزادیخواه نسبت به دولت شهید رئیسی انتظار همه این است که انتخابات در رویه و روال درست شکل بگیرد. 

وی افزود: بیشترین تعبیری که رئیس جمهور شهید در خصوص رویه عملکردی دولت عنوان می‌کردند عبارت "صادق الوعد" بود و طبیعی است که مهم‌ترین مصداق صادق‌الوعدی برای یک مسئول که به صورت امانت در بین میلیون‌ها نفر مسئولیتی را برعهده گرفته است، برگزاری انتخابات به شکل صحیح، با کیفیت و بدون جانب‌داری است.

استاندار قزوین، گفت: یکی از مزیت‌های کشور این است که به معنای واقعی کلمه مردم در خصوص اداره کشور تصمیم می‌گیرند و هر اتفاقی که پس از انقلاب اسلامی رقم خورده با خواست و اراده مردم بوده است.

اعلایی با بیان اینکه با انتخاب مردم در دولت سیزدهم نتایج شگفت‌انگیزی بنا به اذعان نهادهای داخلی و بین‌المللی به دست آمده است، اضافه کرد: تمامی این اتفاقات در یک بازه زمانی کوتاه که بخشی از آن هم در دوران کرونا بوده است، رقم خورده و نکته جالب این است که این پیشرفت‌ها پس از دوره عبرت که کشور با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود، حاصل شده است.

وی عنوان کرد: دولت جانب‌دار انتخاب مردم نیست و مردم تصمیم می‌گیرند که چه شخص و جریانی در منصب بنشیند، مهم‌ترین انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری است و مردم به طور قطع به این درک رسیده‌اند که انتخاب آنها تا 4 سال بر سرنوشت آحاد جامعه تاثیرگذار خواهد بود. 

وی با بیان اینکه دولت امانت‌دار انتخاب مردم است و انتخابات بدون جانب‌داری برگزار می‌شود و از ستاد انتخابات و مجموعه ارکان اجرایی انتظار می رود با بالاترین کیفیت انتخابات را برگزار کنند، افزود: دفعی و آنی برگزار شدن انتخابات نباید دست‌اندرکاران را از برنامه‌ریزی و دقت در برگزاری انتخابات دور کند و هر چند هیچ کس راضی به برگزاری انتخاباتی که ناشی از فقدان رئیس جمهور است نیست، ولی همه ما مکلف به برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما