شناسهٔ خبر: 67147692 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمله موشکی حزب الله به صنایع نظامی صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان در واکنش به ترور رزمندگان خود از سوی رژیم اسرائیل، بیش از ۲۰۰ موشک تا این لحظه به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده که بزرگترین حمله از ابتدای جنگ اخیر بوده است.

صاحب‌خبر -

  حزب الله لبنان طی ساعت گذشته چند موج موشکی گسترده علیه رژیم اسرائیل راه انداخته که کل شمال فلسطین اشغالی را دربرگرفته و 32 شهرک صهیونیست نشین شاهد فعال شدن آژیرهای هشدار بوده است.

علاوه بر طبریه، عکا و صفد، شهر بندری حیفای اشغالی نیز شاهد انفجار بوده است. بلندی‌‌های کوه مرون که پایگاه نظامی مرون در آنجا قرار دارد، هدف این حمله نیز بوده است.

از شهر صفد اشغالی نیز خبر می‌رسد که در بیشتر مناطق این شهر برق قطع شده است. به گفته صهیونیست‌ها در ساعات گذشته، بیش از 200 موشک و راکت به شمال فلسطین شلیک شده است.

بیانیه اول حزب الله

حزب الله لبنان اعلام کرد که سایت نظامی «رویسه القرن» را در مزارع شبعای اشغالی (متعلق به لبنان) با موشک هدف قرارده و موشک‌ها اصابت دقیقی داشته‌اند.

دومین بیانیه حزب الله

 حزب الله لبنان طی دومین بیانیه خود اعلام کرد که سایت نظامی «الرمثا» واقع در بلندی‌های «کفرشوبا» اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

این حملات باعث شده است که چند آتش سوزی در شمال فلسطین از جمله در منطقه طبریه، جرموق و کاحال رخ دهد و وضعیت برای صهیونیست‌ها بدتر شود. رسانه های رژیم اسرائیل از قول ارتش این رژیم نوشتند که از ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین خواسته شده است ده‌ها کیلومتر از مرز با لبنان فاصله بگیرند.

صهیونیست‌ها: بزرگترین‌ حمله موشکی بود

رسانه های رژیم اسرائیل در ادامه واکنش‌ها به عملیات تلافی جویانه و انتقامی حزب الله علیه این رژیم نوشتند حمله موشکی امروز حزب الله بزرگترین حمله از ابتدای جنگ اخیر است.

حمله موشکی حزب الله به صنایع نظامی صهیونیست‌ها

اذعان ارتش اسرائیل به ناتوانی در رهگیری‌ موشک‌های حزب الله

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود به حمله موشکی حزب الله به ناتوانی پدافند این رژیم در رهگیری موشک‌های مقاومت لبنان اذعان کرد و گفت که حدود 90 موشک از لبنان شلیک شده که تعدادی از آن‌ها رهگیری و برخی در چند منطقه در شمال فلسطین اشغالی سقوط کرده و منجر به آتش سوزی شده است.

رادیو ارتش رژیم اسرائیل نیز در این باره گزارش داد که حدود 150 موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی رصد شد که 70 موشک به سمت مرون و اطراف آن شلیک شده است.

بیانیه سوم حزب الله

حزب الله لبنان در سومین بیانیه‌ خود درباره حمله موشکی  علیه صهیونیست‌ها اعلام کرد که کارخانه صنایع نظامی «بلاسان» واقع در شهرک «ساسا (سعسع) را هدف قرار داده است و موشک‌ها به این شهرک اصابت کرده است.

 

نظر شما