شناسهٔ خبر: 67147182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مالک خیبر: به‌زودی معرفی می‌کنیم

ابهام در سرمربی تیم تازه صعودکرده

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد اعلام کرد این تیم برای فصل آینده چند بازیکن خارجی جذب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خیبر‌ خرم‌آباد با هدایت رضا مهاجری به عنوان قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و حالا باید خود را برای حضور پرقدرت در سطح اول فوتبال ایران آماده کند. مسعود عبدی، مالک این باشگاه، امروز در گفتگویی در خصوص عملکرد این تیم و همچنین برنامه باشگاه برای فصل آینده صحبت کرد.

عبدی در ابتدا با اشاره به امتیاز خیبر در لیگ یک گفت: توانستیم بیشتر از تصورمان امتیاز بگیریم. رکورد تمام ادوار لیگ ایران در تمام رده‌ها را زدیم. ۷۷ امتیاز عجیب و غریب بود و شاید خود من اول فصل تصور می‌کردم با ۷۰ امتیاز صعود کنیم. همه بازی‌هایمان خانگی‌مان را بردیم و شرایط بسیار عالی بود. هر چه جلوتر رفتیم، تماشاگران‌مان بیشتر حس گرفتند و تیم در چهارمین سالی که من در خیبر هستم، توانست صعود کند. البته چهار سال در لیگ یک هستیم و یک سال هم لیگ دو بودیم. زمانی که به لیگ یک آمدیم، یک برنامه پنج‌ساله داشتیم و در سال چهارم به لیگ برتر صعود کردیم. از روز صعود یک برنامه پنج ساله دیگر را آغاز کردیم و از هفته آینده وارد فاز اجرایی می‌شویم.

1989724

او در خصوص بازیکنان خیبر در این فصل گفت: گاهی اوقات می‌گفتند چرا فلان بازیکن را نمی‌گیرید؟ این موضوع مثل خواستگاری است؛ ۵۰ درصد قضیه حل بود، اما باید می‌دیدیم ۵۰ درصد دیگر چطور است. بازیکن باید خودش هم تمایل داشته باشد بیاید. خیبر باشگاه مهمی است و در شهر و استان مهمی است. ما مهدی کیانی کوروش ملکی، صادق نادرپور، سامان محرابی، فرید امیری، حسن مرادی‌فر، بازیکنان لر ما بودند اما بقیه بچه‌ها هم خیلی کمک کردند. فوتبال مرز ندارد، شاید ما بازیکن خارجی بیاوریم.

عبدی ادامه داد: من پارسال به چند بازیکن لرتبار که می‌توانستند به خیبر بیایند، زنگ زدم اما آنها اشاره کردند که ما در لیگ برتر پیشنهاد داریم. به هر حال من هم می‌توانستم سه سال پیش یک امتیاز بخرم و به لیگ برتر بیایم، اما دوست داشتم این جشن و این حس رقم بخورد. آن بازیکن برای من کلاس می‌گذاشت و من الان نمی‌توانم آن بازیکن را بیاورم. آن بازیکن خاص دیگر به خیبر نمی‌آید. بازیکنانی که برای تیم مایه نگذاشتند و نیامدند در شرایط سخت کمک کنند، صلاحیت حضور در خیبر خرم‌آباد را ندارند، ولی هر بازیکنی که عاشق خیبر باشد، زمینه حضورش را فراهم می‌کنیم.

او در خصوص برنامه خیبر برای فصل آینده نیز توضیح داد: ان‌شاءالله تا اواسط هفته آینده کادرفنی‌مان را معرفی می‌کنیم. آقای مهاجری گزینه اول‌مان است. قرار شد برنامه‌شان را بدهند و بعد یک جلسه با هم داریم. سیاست نقل و انتقالاتی‌مان این است که حتما از ظرفیت بازیکن خارجی استفاده کنیم. ما سال اول‌مان است و حتما بازیکن خارجی خواهیم گرفت. جذب بازیکنان ملی‌پوش بستگی به نظر مربی دارد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در طول دو هفته آینده ۷۰ درصد تیم را ببندیم تا سر تاریخ ۱۰ تا ۱۵ تیر تمرینات را شروع کنیم و عقب نمانیم. در سال اول هدف‌مان تثبیت تیم در لیگ برتر است و بعد ماجراجویی‌های دیگری خواهیم داشت.

نظر شما