شناسهٔ خبر: 67147009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

انسجام و اتحاد یکی از دغدغه‌های مهم انسان غدیری است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر یکی از دغدغه‌های مهم انسان غدیری را انسجام و اتحاد عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های غدیر در بخش چغادک، اظهار داشت: طی سال های گذشته در شهر چغادک برنامه های خوبی برگزار شده است و لازم است برای سالجاری نیز برنامه های خوبی تدارک دیده شود.

امام جمعه بخش چغادک حضور دهیاران بخش چغادک در جلسه را نماد یک وحدت و همدلی برای گرامیداشت غدیر عنوان کرد و ابراز داشت: این حضور به معنای یک دیدگاه منسجم برای غدیر بوده و بسیار مبارک است و یکی از دغدغه‌های مهم انسان غدیری، انسجام و اتحاد است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و همزمانی آن با ایام غدیر، بیان داشت: برنامه های غدیر با محتوای انتخابات و با هدف مشارکت مردم برنامه ریزی شود.

سردار حسین کارگر، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان بوشهر نیز در این جلسه با اشاره به اهم برنامه های دهه امامت و ولایت در استان اظهار داشت: در ۲۸ شهر استان نماینده بنیاد غدیر وجود دارد و ائمه جمعه نیز رئیس بنیاد غدیر آن منطقه هستند.

گفتنی است، در این جلسه دهیاران بخش چغادک و جمعی از اعضا شامل کمیته امداد امام خمینی(ره) چغادک، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری به بیان برنامه های خود در دهه امامت و ولایت پرداختند.

در این جلسه حجت الاسلام اصغر رازقی پور به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در چغادک معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما