شناسهٔ خبر: 67144981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

نمایشگاه صنایع‌دستی نوشهر یکی از مهم‌ترین فرصت‌های بازاریابی برای هنرمندان مازندرانی است

ثریا هاشم‌پور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از نمایشگاه صنایع‌دستی نوشهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فرصت‌های بازاریابی برای هنرمندان این حوزه یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ پس از ادای احترام در گلزار شهدای شهرستان نوشهر در دیدار با امام جمعه این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های خوب گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نوشهر از حمایت خوب ایشان در مسیر توسعه صنایع‌دستی که به دلیل بیماری امکان حضور در آیین گرامیداشت صنایع‌دستی را ندارند، قدردانی کرد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: نیازمند همدلی بیشتر برای اجرای برنامه‌های جدیدمان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستیم.

او با بیان این مطلب که نمایشگاه صنایع‌دستی نوشهر یکی از مهم‌ترین فرصت‌های بازاریابی در این هنر صنعت مهم به شمار می رود؛ تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه احداث نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی را در این شهرستان اجرایی کنیم.

سید محمود مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر در این جلسه ضمن تبریک هفته صنایع‌دستی به هنرمندان این حوزه یادآور شد: اشتغال دغدغه اصلی همه بوده و است و صنایع‌دستی فرصت و ظرفیت خیلی خوبی برای حل این موضوع خواهد بود.

او تاکید کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی نوشهر ظرفیت خوبی برای معرفی هنر هنرمندان است و باید برای توسعه آن برنامه داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان نوشهر در ادامه گفت: باید تمام مسئولان شهری و شهرستان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی مشارکت کنند و نمایشگاه‌های خوبی را تدارک ببینند.

 آیین گرامیداشت هنرمندان صنایع‌دستی غرب استان امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه جاری در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما