شناسهٔ خبر: 67144598 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ایلکا: اقدامات رئیس جمهور شهید در حوزه ورزش در تاریخ به یادگار خواهد ماند

صاحب‌خبر -
ایلکا: اقدامات رئیس جمهور شهید در حوزه ورزش در تاریخ به یادگار خواهد ماند
خبرگزاری آریا - سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی گفت: برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی سازماندهی شده کشور از اقداماتی است که در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی برنامه ریزی و اجرایی شد.

علی ایلکا عنوان کرد: اقدامات رئیس جمهور شهید دستاوردهایی را برای ورزش کشور به ارمغان آورد که نه تنها در تاریخ به یادگار خواهد ماند بلکه به حرکت جامعه ورزش کشور به سوی پیشرفت و فتح قله های موفقیت شتاب بیشتری بخشید.
ایلکا ادامه داد: هدایت و رهبری ورزش با اتکاء بر توانمندی مدیرانی که از بدنه ورزش بوده و متخصصین امر هستند از تدابیری است که رئیس جمهور فقید در دستور کار داشتند و اکنون شاهد آثار مثبت آن هستیم.
وی افزود: در نتیجه این شیوه نگرش آیت الله رئیسی بسیاری از طرح‌های در دست اقدام که مدت‌ها نیمه کاره مانده بودند، ساماندهی شده و به انجام رسیدند.
ایلکا خاطر نشان کرد: رویدادهای فرهنگی ورزشی متنوع از جمله مسابقات جام پرچم به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی سازماندهی شده کشور که با حضور بیش از 27 هزار تیم ویژه ساکنین مناطق روستایی و عشایری برگزار شد، از جمله اقداماتی است که با حمایت مهندس کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان و در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی برنامه ریزی و اجرایی شد.
ایلکا تصریح کرد: روحیه جهادی و تلاش بی وقفه آیت الله رئیسی از خصوصیات برجسته ایشان بود و ما نیز سعی میکنیم با الگو گرفتن از ایشان امور را با همان سرعت و قوت پیگیری کنیم.

نظر شما