شناسهٔ خبر: 67142180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آرزوی دشمن جلوگیری از روی کار آمدن دولت قوی و انقلابی است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: معمولا هدف دشمن کارشکنی در فرآیند انتخابات و تبدیل آن به فرصتی برای براندازی نظام است. آرزوی دشمن جلوگیری از روی کار آمدن دولت قوی و انقلابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در همایش مسئولان روابط عمومی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: بازدارندگی دو عامل مهم دارد که یکی قدرت سخت و یکی قدرت نرم است.

وی افزود: راهبرد استفاده از قدرت سخت استفاده از عوامل نظامی است. ما در بحث بازدارندگی و قدرت سخت علی رغم وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها به جایگاه خوبی دسترسی پیدا کردیم دلیل آن هم  این است که هدف اصلی استکبار مبارزه با انقلاب اسلامی است و ما باید خود را در مقابل دشمن آماده می‌کردیم.

دریادار سیاری ادامه داد: به دلیل بالا بودن توان بازدارندگی ما دشمن قادر به حمله نظامی به ما نبوده است و چندین جنگ که می‌توانستند بر ما تحمیل کنند رفع شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: در حوزه جنگ نرم دشمن می‌خواهد بر قلب‌ها و مغزهای ما تسلط پیدا کند و امروز ما درگیر جنگ نرم هستیم. در این روند دشمن بر ذهن‌ها تسلط پیدا کرده پس از آن بر عقاید، افکار و رفتار ما تاثیرگذار خواهد بود. به این ترتیب افراد جامعه هدف بر اساس خواست دشمن رفتار می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه جنگ سخت توانمندی خود را به دشمن نشان داده‌ایم و آنها می‌دانند ما از چه توانمندی برخوردار هستیم. در حوزه جنگ نرم هم باید توانمندی خود را به دشمن نشان دهیم. مردم ما از استقامت بالایی برخوردارند و تجربه بسیار بالایی دارند و اگر همین سانحه اخیر(سقوط بالگرد رئیس جمهور) در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتاد شاید آن کشور فرو می‌پاشید اما به دلیل بصیرت بالا و هوشیاری مردم در کشور ما کارها به پیش رفت.

دریادار سیاری با بیان اینکه مردم علاقه‌مند به شعارهای انقلاب هستند، گفت: این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی به درخت تنومندی در کشور ما تبدیل شده است که کسی نمی‌تواند به آن آسیبی بزند. از سوی دیگر مردم ما قدردان خدمتگزاران خود هستند و این موضوع در تشییع پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت نشان داده شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت انتخابات عنوان کرد: معمولا هدف دشمن کارشکنی در فرآیند انتخابات و تبدیل آن به فرصتی برای براندازی نظام است. آرزوی دشمن جلوگیری از روی کار آمدن دولت قوی و انقلابی است و برای این کار راهبردهایی دارد. اولین راهبرد آنها ناامن سازی و ناامید سازی جامعه است. راهبرد دیگر دشمن دو قطبی سازی کاذب و دروغین است.

دریادار سیاری تصریح کرد حضور پرشور مردم در کنار صندوق‌های رای قدرت نرم ما را نشان می‌دهد و شرکت در انتخابات می‌تواند بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات حال و آینده تضمین کند.

انتهای پیام/

نظر شما