شناسهٔ خبر: 67142048 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بارش باران فردا در 13 استان تشدید می‌شود

صاحب‌خبر -
بارش باران فردا در 13 استان تشدید می‌شود
خبرگزاری آریا - کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در شمال غرب و شمال شرق کشور در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: فردا نیز بارش باران در 13 استان تشدید می‌شود.

کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز چهارشنبه 23 خردادماه اظهار کرد: طی 24 ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: روز پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب تشدید شده و گستره آن به استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، ارتفاعات البرز در استان مازندران، غرب اصفهان، برخی مناطق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود. ضمن این‌که در برخی مناطق استان یزد و کرمان احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های خفیف وجود دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز جمعه بارش‌ها در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، سواحل دریای خزر، ارتفاعات کرمان و شمال استان‌های سمنان، چهارمحال و بختیاری و فارس ادامه خواهد داشت.
رفیعی افزود: شنبه و یکشنبه هفته آینده علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان بارش روی می‌دهد.
وی گفت: امروز در شرق، جنوب غرب، جنوب، روز پنجشنبه در شرق، شمال شرق، مرکز، جنوب و جنوب غرب، روزهای جمعه تا شنبه نیز در شرق، شمال شرق و مرکز ایران وزش باد شدید روی می‌دهد که در مناطق مستعد همراه با گردوخاک است.
کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: طی 3 روز آینده شرق دریای عمان و روزهای پنجشنبه و جمعه شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.
رفیعی یادآور شد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را خواهد داشت. بیشینه دما 36 درجه بالا صفر و کمینه دما به 25 درجه بالای صفر رسید.

نظر شما