شناسهٔ خبر: 67141609 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سنتکام مدعی هدف قرار دادن 2 سکوی موشک کروز ضد کشتی یمنی ها شد

صاحب‌خبر -
سنتکام مدعی هدف قرار دادن 2 سکوی موشک کروز ضد کشتی یمنی ها شد
خبرگزاری آریا - ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد امروز (چهارشنبه) با انتشار خبری مدعی هدف قرار دادن دو سکوی شلیک موشک کروز ضد کشتی انصارالله یمن شد.

بنابر گزارش الجزیره، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد امروز اعلام کرد: دو پرتاب کننده موشک کروز ضد کشتی را در مناطق تحت کنترل حوثی ها (انصارالله یمن) منهدم کردیم.
فرماندهی مرکزی آمریکا ادعا کرده که نیروهای ما به اقداماتی که از آزادی دریانوردی محافظت می کند ادامه خواهند داد.
سنتکام اعلام کرد: این دو سکو تهدیدی قریب الوقوع برای نیروهای آمریکایی، نیروهای ائتلاف و کشتی های تجاری در منطقه بودند.
نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم غزه اعلام کرده است که کشتی های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی شوند و به هشدارهای نیروهای یمنی توجه نکنند،‌ هدف قرار خواهند داد.
نیروهای یمنی متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به باریکه غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.
آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی به مواضع نیروهای یمنی حمله کرده اند اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته است حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

نظر شما