شناسهٔ خبر: 67139786 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ايمن‌سازي، تعريض و بهسازي آسفالت معبر شهداي گمنام منطقه 22

صاحب‌خبر -
ايمن‌سازي، تعريض و بهسازي آسفالت معبر شهداي گمنام منطقه 22
خبرگزاری آریا - معبر 3 کیلومتری تپه نورالشهدا و مسیر دسترسی به قبور متبرک دو شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس در شهرک شهید باقری توسط عوامل فنی و عمرانی منطقه 22 ایمن‌سازی، تعریض و بهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، معاون فنی و عمرانی منطقه از اقدامات ویژه عمرانی و خدماتی در تپه نورالشهدای شهرک شهید باقری خبرداد و گفت: باتوجه به استقبال شهروندان از برنامه های فرهنگی مذهبی تپه نورالشهدا در ایام مختلف و بنا به مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی و به جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان به این مکان مقدس اقدامات قابل توجهی از سوی شهرداری منطقه در آن صورت گرفته است.
رضا ایرانشاهی عنوان کرد: عملیات بهسازی، جدول‌گذاری، تعریض و ایمن سازی معبر دسترسی به قبور متبرک دو شهید سرافراز و گمنام در شهرک شهید باقری از ماه‌های گذشته در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت و بهسازی و تعریض مسیر در مساحتی بالغ بر 300 مترمربع و با بکارگیری حدود 200 تن آسفالت اجرایی شد.
وی افزود: پیش از این نیز بازپیرایی فضای سبز و کاشت نهال در محوطه پیرامونی این مجموعه معنوی و همچنین نوسازی سیستم روشنایی، نصب علائم ترافیکی، فراهم کردن نیوجرسی و گاردریل معابر با هدف ایمن سازی مسیر، نصب بیلبورد فرهنگی مذهبی و نورپردازی مقبره شهدا در چند ماه اخیر توسط معاونت های خدمات شهری و همچنین حمل و نقل و ترافیک منطقه مورد اجرا قرار گرفته است.
ایرانشاهی تصریح کرد: قرار گرفتن مقبره شهدای گمنام و حسینیه در این تپه باعث شده است که شهروندان از نقاط گوناگون پایتخت برای شرکت در برنامه های فرهنگی و مذهبی به این مجموعه مراجعه کنند، بنابراین باید امکانات رفاهی و خدماتی بیشتری برای شهروندان در این مجموعه فراهم شود.
انتهای پیام/

نظر شما