شناسهٔ خبر: 67139692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فلیک ستاره جوان بوندسلیگا را به بارسا می‌برد

هانسی فلیک کار خود را در بارسلونا آغاز کرده و به نظر می‌رسد که یک نام آشنا از بوندس لیگا را برای انتقال در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق بایرن مونیخ علاقه زیادی به آنجلو استیلر (23 ساله)، ستاره اشتوتگارت دارد. فلیک به مدیران بارسلونا پیشنهاد داده است که این هافبک دفاعی را به خدمت بگیرند. سرمربی جدید بارسلونا از سبک بازی این جوان بسیار راضی است. علاوه بر این، کاتالان‌ها به دنبال تقویت خط میانی خود هستند.

استیلر با عملکرد قوی خود در فصل گذشته خود را مطرح کرد. پس از انتقال تابستانی خود از هوفنهایم (با قیمت 5.5 میلیون یورو)، استیلر در تیم تحت هدایت سباستین هونس به عنوان بازیکن ثابت و عضو مهمی از تیم اشتوتگارت تثبیت شده است.

2042727

نکته جالب اینجاست که فلیک هنوز استیلر را از دوران حضورش در بایرن مونیخ می‌شناسد. در زمان حضور فلیک به عنوان سرمربی بایرن (2019 تا 2021)، استیلر به عنوان یک استعداد بزرگ در تیم جوانان بایرن شناخته می‌شد. اگرچه فلیک در آن زمان به استیلر کمک کرد تا در اکتبر 2020 مقابل "دوران" اولین بازی خود را در تیم اصلی انجام دهد، اما فقط دو بازی دیگر در تیم باقی ماند. در عوض، فلیک ترجیح داد از بازیکن مورد علاقه خود در آن زمان، دانتاس استفاده کند.

این موضوع در آکادمی جوانان بایرن مونیخ باعث تعجب شد. خود استیلر نیز در سپتامبر 2022 به "اسپاکس" گفت: "به ما گفته شده بود که هر کس در تیم دوم عملکرد خوبی داشته باشد، در تیم اصلی فرصتی به او داده می‌شود. خوشحال می‌شدم اگر به من فرصت بیشتری داده می‌شد."

در واقع، گفته می‌شد که بارسلونا به دنبال انتقال گیدو رودریگز (30 ساله) از رئال بتیس به صورت آزاد است. با این حال، تا به امروز هیچ اعلام رسمی انجام نشده و توافق شفاهی نیز در اواخر ماه مه به پایان رسیده است. گفته می‌شود که میکِل مرینو (27 ساله، رئال سوسیداد)، هافبک سابق بوروسیا دورتموند نیز در لیست بارسلونا قرار دارد.

نظر شما