شناسهٔ خبر: 67137389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

​خدمات سفر‌های تابستانی استان تهران رصد و ارزیابی می‌شود

مدیرکل بازرسی استانداری تهران: در روز‌های پیش رو سفر‌های تابستانی را خواهیم داشت و انتظار داریم، که ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران و نیز شهرستان‌ها مانند گذشته در سه ماه تابستان نیز به وظایف خود عمل کرده و موضوع اسکان، رفاه، امداد و…را در دستور کار خود قرار دهد.

صاحب‌خبر -

​مدیرکل بازرسی استانداری تهران از رصد و ارزیابی خدمات سفرهای تابستانی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، اسدالله تقی زاده عصر سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران که با ریاست علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، در خصوص نحوه ارزیابی و انتخاب کمیته‌های برتر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران اظهار کرد: ارزیابی‌ها از سطوح پایین‌تر و از شهرستان‌ها شروع شد و به دستگاه‌ها و سطوح برتر استانی رسید و ما تقریباً ۱۴ پروژه استانی، ۱۶ فرمانداری در سطح استان و نزدیک به ۴۸ دستگاه را مورد ارزیابی قرار دادیم. 

وی افزود: در روزهای پیش رو سفرهای تابستانی را خواهیم داشت و انتظار داریم، که ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران و نیز شهرستان‌ها مانند گذشته در سه ماه تابستان نیز به وظایف خود عمل کرده و موضوع اسکان، رفاه، امداد و…را در دستور کار خود قرار دهد. 

تقی زاده با بیان اینکه اقدامات خوب دستگاه‌ها در خصوص موضوعات موضوع اسکان، رفاه و امداد در پایان دوره مورد تقدیر قرار می‌گیرند، گفت: در صورت کوتاهی و کم کاری دستگاه‌ها نیز نیز تمام مواد رصد و تذکر داده می‌شود. 

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: در ارزیابی‌های انجام شده امروز نیز فرمانداری تهران در گروه الف، فرمانداری بهارستان در گروه ب و فرمانداری فیروزکوه در گروه ج برتر شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. 

وی اضافه کرد: در کمیته‌ها نیز با دو دیدگاه اقدامات سنجیده شد، که یک دیدگاه در جهت اقدامات برای کاهش مرگ و میرها در سفر بود، که در این خصوص اورژانس و هلال احمر و حمل و نقل و ترافیک مورد تقدیر قرار گرفتند. 

تقی زاده گفت: در خصوص دیدگاه و گروه دوم نیز از منظر رفاه و اسکان بررسی‌ها انجام شد، که اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، اداره کل شهری استان تهران و نیز کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما