شناسهٔ خبر: 67136274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگو و دبیر هیأت دولت:

تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم با زبان هنر برای مردم ماندگار است

اراک- سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت: تبیین دستاوردها و خدمات صادقانه دولت سیزدهم با زبان هنر برای مردم ماندگار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی شامگاه سه شنبه در آئین اختتامیه رویداد طوفان بیداری رویداد تولید محتوای خلاقانه برای فلسطین، اظهار کرد: هنرمندان باید با پشتکار، اخلاص، ایستادگی و تفکر خود، جهت درست تاریخ را انتخاب کنند و برای آن بجنگند.

وی با اشاره به جنگ تمام قد رسانه‌ای علیه ایران، گفت: در دوره جنگ سرد، ۲ قطب جنگ در جهان وجود داشت که یک قطب قدرت تاریخ، قطب دیگر قدرت را با وجود محدودیت رسانه‌ها تنها با جنگ رسانه‌ای و افکار عمومی شکست داد.

سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت: زورگویان تاریخ با جنگ رسانه‌ای تمام قد در مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند اما ایران در کنار جبهه مقاومت در سمت درست تاریخ ایستاد.

بهادری جهرمی صحنه نبرد رسانه‌ای را بسیار جدی خواند و افزود: انتظار است در صحنه بین‌الملل مانند طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق و در حوزه داخلی، اقدامات جمهوری اسلامی در زمینه علم، دانش، فرهنگ، اشتغال، سیاست و آزادی حقیقی با جهاد رسانه‌ای به سمع و نظر جهانیان رسانده شود.

وی گفت: در سه سال اخیر در حوزه برق، تنش‌های آبی، سلامت، بهداشت، تخت‌های بیمارستانی، نرخ رشد نقدینگی و کاهش نرخ رشد تورم، اقدامات مثبتی صورت گرفت.

وی گفت: دستاوردها، خدمات صادقانه و بی نتیجه بودن تحریم‌ها در دولت سیزدهم باید با زبان و صدای هنر منعکس شود و این رسالت بر دوش هنرمندان است تا صحنه‌های ماندگاری رقم بخورد.

سخنگو و دبیر هیأت دولت تاکید کرد: امید است با هدایت‌های رهبر انقلاب و همراهی مردم ایران، عرصه خدمت را با سرعت مضاعف طی کنیم.

نظر شما