شناسهٔ خبر: 67132203 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ثبت‌نام شانزدهمین دوره آزمون حفظ قرآن «ترنم وحی» آغاز شد

سمانه نوری زاده قصری

ثبت‌نام در شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم «ترنم وحی»، ویژه اعضای مؤسسه کشوری مهد قرآن آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود کریمی؛ معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن با اشاره به ثبت‌نام مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم، گفت: ثبت‌نام این دوره از «ترنم وحی» که با ترجمه، تدبر و تفسیر نیز همراه است از ۲۱ خرداد آغاز شده است.

وی گفت: ارزیابی سالیانه برنامه‌های آموزشی مؤسسه و شکوفایی حافظان کل در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حال برگزاری است و قبول‌شدگان در آزمون حفظ ۲۰ جز عضو شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور می‌توانند از ۲۱ تا ۳۱ خرداد با مراجعه به سایت مؤسسه به نشانی www.ayeh.ir برای ثبت‌نام در این رویداد شرکت کنند.

کریمی تصریح کرد: از مجموع نفرات شرکت‌کننده در آزمون‌های سراسری دوره هفتم و هشتم حفظ ۲۰ جز تعداد ۱۲۶ نفر از دفاتر مهد قرآن استان‌های تهران، خوزستان، خراسان رضوی، مرکزی، مازندران، قزوین، یزد، اصفهان، سمنان، همدان با حد نصاب قبولی جواز حضور در شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن ترنم وحی را دریافت کردند.

یادآور می‌شود، تاکنون ۱۵ دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن ترنم وحی در فواصل سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۴۰۲ به انجام رسیده که استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، گلستان و مازندران میزبان آن بوده‌اند.

نظر شما