شناسهٔ خبر: 67131629 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پیشنهاد نیم میلیون دلاری برای سرمربی پرسپولیس!

خبرآنلاین

باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال تمدید قرارداد با اوسمار ویه را است.

صاحب‌خبر -

داستان ادامه همکاری پرسپولیس با اوسمار به شکل عجیبی گره خورده است و اینگونه به نظر می‌رسد که باید برای این همکاری نقطه پایان گذاشت. در این زمینه منبع موثقی در باشگاه پرسپولیس جزئیات مختلفی از همکاری با اوسمار را مشخص کرده که نکات جدیدی از دل این ماجرا بیرون می‌آید و می‌تواند قابل توجه باشد. 

اوسمار گفت تایلند نمی‌رود
روز یکشنبه در مکالمه تصویری بین اوسمار و رضا درویش، این مربی برزیلی با توجه به اعتقادات حرفه‌ای خودش تاکید کرد با هیچ تیمی از جمله تیم تایلندی که صحبتش به میان آمده، مذاکره نکرده و هیچ وقت پرسپولیسی که حالا در آسیا حضور دارد را رها نمی‌کند تا به تایلند برود. در عین حال مشخص شد تمام پیشنهادهایی که گفته شد اوسمار از امارات، قطر و تایلند دارد همه در راستای بازار گرمی بوده و یکسری ایجنت‌ها از داخل کشور زیر پای او نشسته و به او گفته بودند که برایش تیم پیدا می‌کنند اما هیچ کاری نکردند و خبری از پیشنهاد جدید نشد.

تمدید قبل از بازی اراک مطرح شد
بحث تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با اوسمار قبل از بازی جام حذفی مطرح شده بود اما همان زمان یکی از اعضای هیئت مدیره پیشنهاد می‌دهد منتظر بمانیم و ببینیم این مربی در پایان فصل چه نتایجی خواهد گرفت و آیا قادر به کسب جام هست یا نه. در همان مقطع این بحث مطرح می‌شود که ممکن است اوسمار با توجه به شرایط و نتایج، بازی دربیاورد و پرسپولیس را قال بگذارد اما از یک سو نکاتی درباره مسائل مالی سقف بودجه باشگاه مطرح شد و از طرف دیگر مدیران باشگاه روی این نکته تاکید کردند که پرسپولیس از اوسمار و هر نام دیگری بزرگتر است.

جزئیات پیشنهاد دو ساله 
درباره تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با اوسمار، مدیران باشگاه با افراد کارشناسی مشورت گرفتند تا حالا که یحیی نیست، تیم با همان ساختار پیش برود. همان زمان بحث تمدید قرارداد دوساله با این مربی مطرح شد اما مدیران باشگاه به این جمع بندی رسیدند که بی گدار به آب نزنند ضمن اینکه در بحث مالی هم مهم بود که باشگاه انضباط مالی و سقف قرارداد را رعایت کند و هرج و مرجی به وجود نیاید. در نهایت باشگاه پرسپولیس به اوسمار اعلام کرد قرارداد فصل بعدش 500 هزار دلار خواهد بود و در فصل دوم به 550 هزار دلار می‌رسد با این شرط که در صورت قهرمانی لیگ برتر یا جام حذفی به صورت اتوماتیک قرارداد سال دوم تمدید خواهد شد.

امروز در انتظار جواب نهایی
قرار است اوسمار سه شنبه (امروز) به باشگاه پرسپولیس جواب نهایی‌اش را بدهد. قبل از آن باشگاه مذاکره با دایی، نویدکیا، اسکوچیچ، گزینه برزیلی و هر نام دیگری که در این دو روز مطرح شده را رد می‌کند ولی حدس مدیران باشگاه مثل بیشتر اهالی فوتبال این است که اوسمار برنخواهد گشت. البته بیماری همسر اوسمار بر مدیران باشگاه پرسپولیس محرز شده  و تنها مسئله موجود این است که بیماری همسر اوسمار سرطان هست یا خیر. در این باره مدیران باشگاه به او پیشنهاد دادند اگر بیماری همسرش سرطان باشد به ایران بایید و معالجه را پی بگیرد. باشگاه حتی به اوسمار پیشنهاد داد با همراه کردن خانواده‌اش آپارتمان بزرگتری برای او اجاره کنند تا همسر و دخترش را همراهش به تهران بیاورد. ظاهرا پیش از این دختر اوسمار هم گفته بود به خاطر تحصیلاتش نمی‌تواند به ایران بیاید.

سه بار برای باشگاه شرط گذاشت
اتفاق عجیب درباره اوسمار و پرسپولیس آنجایی بود که بعد از پیشنهاد تمدید از سوی باشگاه او اعلام کرد 80 درصد رقم قرارداد فصل اخیرش را پرداخت کنید تا بیاید. بعدتر او اعلام کرد 90 درصد پرداخت کنید تا مذاکره کنید و سپس گفت 100 درصد قراردادم را بدهیم تا بحث تمدید را پیش ببرم که اینگونه نشد و او با گرفتن تمام پولش از باشگاه به نوعی پرسپولیس را قال گذاشت و رفت. البته او هنوز از باشگاه پرسپولیس آپشن‌های قراردادش را طلب دارد اما مشخص شده او دنبال این بوده حداقل کل مبلغ قراردادش را بگیرد و برود.

برچسب‌ها:

نظر شما