شناسهٔ خبر: 67130418 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست بانک کشاورزی تاکید کرد؛

همسویی با تحولات جهانی صنعت بانکداری و جلب رضایت و مشارکت مردمی

سرپرست بانک کشاورزی بر ضرورت همسویی با تحولات جهانی صنعت بانکداری و جلب رضایت و مشارکت مردمی با هدف حمایت از جهش تولید در بخش کشاورزی، اشتغالزایی، تامین امنیت غذایی کشور و ... تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وهب متقی نیا با اشاره به این مهم که رسالت ذاتی بانک کشاورزی تأمین مالی بخش کشاورزی و توسعه پایدار این بخش است، اظهار داشت: بانک کشاورزی وظیفه دارد با ارائه خدمات و محصولات روزآمد مالی و اعتباری و جلب رضایت عموم مشتریان، نسبت به گردش وجوه و منابع در بانک اهتمام ورزد تا بتواند منابع مورد نیاز برای رونق و توسعه بخش کشاورزی را فراهم آورد.

سرپرست بانک کشاورزی افزود: امروزه با پیشرفت‌های چشمگیر و پی در پی در حوزه بانکداری دیجیتال، فضای رقابتی بازار بانکی، توقعات مشتریان و ماهیت بانک‌ها به سرعت در حال تغییر و تحول است و بانک کشاورزی با نود و یک سال تجربه موفق در عرصه بانکداری داخلی و بین‌المللی، حرکت پیشتازانه در مسیر تحقق سند تحول دیجیتال را در دستور کار خود دارد و در این مسیر با طراحی و ارائه اپلیکیشن‌های نوین بانکی و تاکید بر ارائه خدمات بانکی غیرحضوری، با تمام توان گام بر می‌دارد تا از این طریق با جلب رضایت و همراهی بیشتر مشتریان و مخاطبان این بانک، مسیر حمایت از اشتغالزایی، رونق تولید و تأمین امنیت غذایی کشور هموارتر شود.

متقی نیا در ادامه، تلاش برای پایداری سفره ایرانیان را یکی از اهداف اصلی بانک کشاورزی دانست و تصریح کرد: بانک کشاورزی علاوه بر طراحی و ارائه سامانه‌ها و اپلیکیشن‌هایی نظیر «بازارگاه محصولات کشاورزی» و «پالیز» که نقش مهمی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی و غذایی دارند، با تأمین مالی بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی در این مسیر قدم بر می‌دارد و نکته حائز اهمیت، نقش مهم همراهی و مشارکت مردم و اثرگذاری بالای سپرده‌های مردمی در حمایت از صنایع غذایی و تحقق پایداری سفره ایرانیان است.

وی تاکید کرد: هر ایرانی با سپرده گذاری در بانک کشاورزی می‌تواند سهم بزرگی در تأمین امنیت غذایی آحاد ملت ایران داشته باشد و این بانک را در مسیر دستیابی به اهداف کلان توسعه پایدار اقتصاد کشاورزی و آبادانی کشور عزیزمان یاری دهد.

نظر شما