شناسهٔ خبر: 67124112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

چگینی: شهید جمهور نگاه ویژه ای به جامعه ورزش کشور داشت

صاحب‌خبر -
چگینی: شهید جمهور نگاه ویژه ای به جامعه ورزش کشور داشت
خبرگزاری آریا - رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی در طول کمتر از سه سال فعالیت خود در حوزه ریاست جمهوری سه بار از قهرمانان و مدال آوران کشور تجلیل کرد که این اقدام نشان دهنده نگاه ویژه وی به جامعه ورزش و تلاش برای ایجاد انگیزه در این حوزه بود.

افشین هادی چگینی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی بیان کرد: جامعه ورزش برای همیشه قدردان رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی می ماند. وی خدمات زیادی در دوران ریاست جمهوری خود به ورزش کشور ارائه داد و برای توسعه ورزش برنامه ریزی و هدف داشت و بارها در سخنرانی های خود به آن برنامه ها اشاره می کرد.
برگزاری سه بار مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران در طول کمتر از سه سال دوره ریاست جمهوری رئیسی، گواه بزرگی برای این است که وی نگاهش به ورزش کشور ویژه بود.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید، معتقد بود که هزینه کردن برای ورزش «سرمایه‌گذاری» است به همین سبب همواره به توسعه زیرساخت ها و تجهیزات ورزشی اهمیت می داد، این موضوع مهم و اساسی نباید به فراموشی سپرده شود، باید تلاش های نیمه تمام آیت الله رئیسی پیگیری گردد، مناطق محروم و کمتر برخوردار شناسایی شوند و عدالت جنسیتی برقرار گردد

نظر شما