شناسهٔ خبر: 67123291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای عجیب: پیشنهاد رسمی بارسا به ستاره لورکوزن

گفته می‌شود باشگاه بارسلونا رسما اولین پیشنهادش را برای به خدمت گرفتن جرمی فریمپونگ ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا در تلاش هستند تا این تیم را برای رقابت‌های فصل آینده تقویت کنند و خریدهایی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با نظر هانسی فلیک که کارش زودتر از موعد در این تیم شروع کرده تا بتواند برنامه‌ریزی دقیقی برای نقل و انتقالات داشته باشد انجام دهد.

نام چند بازیکن بزرگ حاضر در فوتبال اروپا از جمله لوییس دیاز و داروین نونیز در روزهای گذشته در کنار نام این باشگاه به گوش خورده است اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که بارسا پیشنهاد اولیه برای به خدمت گرفتن فریمپونگ را به باشگاه بایرلورکوزن ارائه کرده است. 

2022117

این روزنامه خبر داده است که آنها پیشنهادی پایین‌تر از مبلغ مد نظر برای فروش این بازیکن که در حدود ۵۰ میلیون یورو ارزیابی شده را به مدیران لورکوزن ارسال کرده‌اند اما این باشگاه آلمانی مایل است که او را با آنسو فاتی معاوضه کند و باید دید که آیا این خواسته مورد قبول بارسا قرار خواهد گرفت یا خیر. 

گفته می‌شود که جذب فریمپونگ با پیشنهاد و خواسته فلیک صورت گرفته و این مربی آلمانی علاقه بسیار زیادی به همکاری با او دارد. هرچند بارسا در حال حاضر شرایط مالی ثبت قرارداد هیچ بازیکنی را ندارد و انتظار می‌رود که شرایط سختی را در پنجره تابستانی پیش رو تجربه کند.

نظر شما