شناسهٔ خبر: 67123093 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ستاره والیبال ایران به ته خط رسید: چه VNL وحشتناکی!

ستاره سال‌های اخیر والیبال ایران بدترین تورنمنت عمر خود را به پایان رساند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم در اوزاکای ژاپن در حال پیگیری است و اعضای تیم ملی در تلاش هستند تا در هفته سوم بالاخره به پیروزی در این تورنمنت برسند و خود را از قعر جدول جدا کنند. 

از اردوی تیم ملی والیبال ایران خبر رسیده امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم، که در دو هفته گذشته لیگ ملتها، بازی‌های کمی به او رسید به دلیل نا مساعد بودن حال جسمی، اوزاکا را به مقصد تهران ترک کرده و بدین ترتیب در هفته سوم که قرار است در مانیل فیلیپین برگزار شود، نمی‌تواند ایران را همراهی کند. 

اسفندیار که به عنوان لژیونر در تیم ملی والیبال ایران حضور داشت، همانند سال گذشته نتوانست درخششی در تیم ملی ایران داشته باشد، تا فصل ملی در سال ۲۰۲۴ به بدترین شکل برای او به پایان برسد. 

این بازیکن بیست و شش ساله که با هزار امید و آرزو و بدون حاشیه پس از پایان لیگ والیبال چین به اردوی تیم ملی اضافه شد، نتوانست اعتماد موریس موتا پائز سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران را به خود جلب کند و نیمکت‌نشین بازیکنانی چون میثم صالحی، مرتضی شریفی و میلاد عبادی پور شد. او که المپیک توکیو را از دست داده بود، حالا در المپیک پاریس هم حضور نخواهد داشت تا حضور در این تورنمنت معتبر به حسرتی بزرگ برای او تبدیل شود.

اسفندیار که سابقه قهرمانی و کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن در جوانان جهان را در کارنامه خود دارد، تا کنون نتوانسته آن طور که کارشناسان پیش بینی می‌کردند در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران مثمر ثمر باشد. حال آنکه هم دوره‌ای‌های او نظیر دنیل لاویا، ماکسیم ساپوژکف و فرانچسکو رچینه هم اکنون در بالاترین سطح والیبال دنیا، بازی می‌کنند.

گفته می‌شود اسفندیار در زمینه باشگاهی قرارداش را با باشگاه تیانجین چین تمدید کرده است و به زودی برای مسابقات لیگ برتر چین که در حال برگزاری است به این تیم خواهد پیوست.

 

نظر شما