شناسهٔ خبر: 67123058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ضدحال ستاره لیورپول به یوتیوبر منفور! (عکس)

داروین نونیز، مهاجم لیورپول، به نظر می‌رسد بعد از برخورد با جک دوهرتی، ستاره یوتیوب، در خیابان، او را تحویل نگرفت که با استقبال هواداران لیورپول همراه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده، داروین نونیز، مهاجم لیورپول، در حال عکس گرفتن در خیابان با چند هوادار دیده می‌شود. جک دوهرتی، ستاره یوتیوب، که 14.6 میلیون دنبال کننده دارد، به نونیز نزدیک می‌شود و سعی می‌کند با او عکس بگیرد، اما ستاره لیورپول او را نادیده می‌گیرد.

ونیز پس از چند لحظه صبر برای اینکه عکس گرفتن با یک هوادار دیگر را تمام کند، به نظر می‌رسد قبل از اینکه دوهرتی درخواست عکس کند، دور می‌شود. دوهرتی که نونیز را بی توجه به خود می‌بیند، او را صدا می‌زند اما نونیز به راه رفتن خود ادامه می‌دهد.

نونیز در حال عکس گرفتن با چند هوادار بود که دوهرتی به سمت او رفت. این استریمر به سمت نونیز می‌رود و می‌گوید: «این کیه؟»

با دیدن اینکه مردم با فوتبالیست عکس می‌گیرند، او می‌گوید: "منم می‌خوام یه عکس بگیرم."

اما نونیز پس از آنکه با آخرین شخص عکس می‌گیرد، دوهرتی را نادیده می‌گیرد و می‌رود.

این استریمر به نونیز می‌گوید: «ببخشید آقا؟»

اما مهاجم اروگوئه‌ای همچنان به راه رفتن در خیابان ادامه می‌دهد و این چنین درخواست عکس گرفتن دوهرتی را رد می‌کند.

یکی از هواداران در ایکس نوشت: «من داروین نونیز را دوست داشتم، اما حالا او را بیشتر دوست دارم.»

در مورد آینده این مهاجم اروگوئه‌ای در لیورپول سوالاتی مطرح شده است، زیرا نونیز که فصل گذشته در 54 بازی در تمامی رقابت‌ها 18 گل به ثمر رساند، تمام نشانه‌های مربوط به باشگاه را از حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی حذف کرده است.

هواداران تیزبین لیورپول همچنین متوجه شدند که نونیز تنها بازیکن داخل آنفیلد بود که در جریان بازی خداحافظی با یورگن کلوپ، سرمربی سابق خود، برای او دست نزد.

این مهاجم 85 میلیون پوندی اکنون آماده می‌شود تا در کوپا آمریکا که تابستان امسال برگزار می‌شود، به اروگوئه برای رسیدن به قهرمانی کمک کند. اولین بازی آنها در این تورنمنت در تاریخ 24 ژوئن مقابل پاناما خواهد بود.

2042378 2042379

به نظر می‌رسد نونیز آماده است تا با قدرت کار خود را شروع کند، چرا که او توانسته است در پیروزی 4-0 تیمش مقابل مکزیک در هفته گذشته، هت تریک کند.

اروگوئه اخیراً تحت نظر سرمربی جدید خود، مارسلو بیلسا، عملکرد خوبی داشته است و از زمان به دست گرفتن هدایت تیم توسط این سرمربی آرژانتینی در ژوئن 2023 تنها دو بازی را باخته است.

نظر شما