شناسهٔ خبر: 67122261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس فتا خراسان شمالی:

عامل هتک حیثیت در فضای مجازی در بجنورد بازداشت شد

بجنورد_ رییس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد مزاحمت از طریق شبکه ‌های اجتماعی، باعث سلب آرامش یکی از شهروندان شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ یوسف شاکری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا خراسان شمالی و اعلام شکایتی مبنی بر اینکه فردی علیه وی اقدام به نشر اکاذیب در فضای مجازی کرده است، از کارشناسان درخواست رسیدگی به موضوع را داشت.

وی با اشاره به اینکه این موضوع منجر به اختلاف خانوادگی برای شاکی و اعضای خانواده وی شده بود، افزود: کارشناسان پلیس فتا موفق شدند متهم را با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری شده در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به بزه ارتکابی خود اعتراف و در نتیجه بعد از تشکیل پرونده به دادسرای شهرستان بجنورد معرفی شد.

سرهنگ شاکری از شهروندان و کاربران خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۰۹۶۳۸۰ به کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس اطلاع تا اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما