شناسهٔ خبر: 67121950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش:

دشمن در همه زمینه ها با تمام قوا در حال جنگ با ما است

تبریز-فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: هم اکنون دشمن در همه زمینه ها با تمام قوا در حال جنگ با ما بوده و هدفش بیشتر قشر نوجوان و جوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش در ادامه بازدیدهای خود از منطقه پدافندهوایی شمال غرب کشور، میزان توان رزمی و آمادگی عملیاتی سایت‌ها و مواضع راداری و موشکی گروه شهید نیک اندیش تبریز را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به نقش مؤثر پدافندهوایی در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح گفت: در آینده نزدیک انواع سامانه‌های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی رونمایی و وارد چرخه پدافندهوایی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص در انتخابات پیش رو اظهار کرد: جنگ هشت ساله رژیم بعث با جمهوری اسلامی ایران، جنگ در حوزه سرزمینی بود، اما هم اکنون دشمن در همه زمینه‌ها با تمام قوا در حال جنگ با ما بوده و هدفش بیشتر قشر نوجوان و جوان است که جهاد تبیین و اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه مقابله با این جنگ و در امان ماندن از تهدیدات و لطمات آن محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به گسترش روزافزون تبلیغات منفی دشمن در فضای مجازی، ادامه داد: باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و بالابردن آگاهی خود، هوشمندانه در این فضاکه مانند تیغ دولبه است وارد شویم که در غیر این صورت لطمات جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

وی افزود: امروز دشمن در جنگ شناختی عقاید و باورهایمان را هدف قرار داده و برای مصونیت از این گونه تهاجمات، روشن بینی و ارتقا آگاهی سیاسی می‌تواند مهم‌ترین عامل خنثی سازی باشد.

نظر شما