شناسهٔ خبر: 67120521 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لزوم آمادگي مجموعه راه وشهرسازي آذربايجان غربي براي تسهيل در تردد زائرين اربعين

صاحب‌خبر -
لزوم آمادگي مجموعه راه وشهرسازي آذربايجان غربي براي تسهيل در تردد زائرين اربعين
خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: مجموعه راه و شهرسازی باید با آمادگی کامل در تمامی بخش ها برای سفرهای اربعین را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری آریا ( آذربایجان‌غربی)، رسول عطائی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی که با حضور مدیران دستگاه های تابعه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: بازدید و ساماندهی زیرساخت های مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در این استان در اولویت بوده و این مساله با جدیت پیگیری می شود.
وی ادامه داد: اجرای پروژه های ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی یک دیگر از مسائل مهم و قابل توجه است که این امر اهتمام همه جانبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را می طلبد. 
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: یکی دیگر از بخش های مهم در سفرهای اربعین برقراری پروازهای اربعین است که این امر نیز باید در صدر اولویت های فرودگاه های استان باشد.
عطائی افزود: فعال سازی شعبه های بانکی سیار و ثابت بانک مسکن در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی و برپایی موکب‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران از مسائل مورد پیگیری بوده و بر اجرای آنها اهتمام ویژه وجود دارد.
وی تاکید کرد: تمام موارد مطرح شده در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی باید توسط دستگاه های مرتبط اجرایی گردد و گزارشات این موارد نیز ارائه شود.
در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص آماده سازی زیرساخت های لازم برای سفرهای اربعین پرداختند.

نظر شما