شناسهٔ خبر: 67120237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ازدواج آسان ۱۱۴ زوج در امامزاده عبدالله (ع) شهرری

مراسم ازدواج آسان ۱۱۴ زوج توسط آستان امامزاده عبدالله (ع) برگزار و کاروان زوج‌های جوان از امامزاده عبدالله (ع) به‌سوی دانشگاه امام حسین (ع) راهی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، مراسم ازدواج آسان 114 زوج جوان شامگاه دوشنبه به مناسبت سالروز ازدواج نورانی امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، توسط آستان امامزاده عبدالله (ع) شهرری و با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج 358 یادگار امام (ره) و 453 امام هادی (ع) همچنین دانشگاه جامع امام حسین (ع) و گروه جهادی یاران رضوی برگزار شد.

مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان از آستان امامزاده عبدالله (ع) شهرری آغاز و زوج‌های جوان در قالب کاروانی از امامزاده عبدالله (ع) به‌سوی دانشگاه امام حسین (ع) راهی شدند و مراسم ازدواج با حضور جمعی از مسئولان و خانواده زوج‌ها در سالن همایش‌های دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام اظهار داشت: در قرآن آیات بسیاری درباره اهمیت ازدواج ذکر شده است، خداوند می‌فرمایند؛ اگر فردی از ترس فقر و نداری ازدواجش را به تأخیر بیندازد سوءظن به خدا برده است، چون خداوند تضمین‌کننده روزی است.

وی افزود: همه شما جوانان مطمئن باشید از فردا شرایط زندگی‌تان متفاوت می‌شود و خداوند باب برکات را به روی شما باز می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به کلاس‌های آموزشی و مهارتی زوج‌ها در امامزاده عبدالله (ع) در پایان خاطرنشان کرد: مهارت‌آموزی درباره زندگی خوب است چرا که زن و مرد روحیات متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، پس باید با روحیات و طرز فکر یکدیگر آشنا شوند تا بتوانند زندگی‌شان را به‌خوبی مدیریت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما